سلام خانمی چرا دوباره یه تاپیک جدید زدی ؟ چرا تاپیک قبلی رو ادامه ندادی؟

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط tannaz joon نمایش پست ها
هیچ کس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلومه کسی فعلا نیست. اگه بالهای صداقت عزیز تاپیک قبلی ات رو نبسته بود هیچ کس خبردار نبود از تاپیک جدیدت. برای اینکه بتونی مشکلت رو حل کنی لطفا تو یه تاپیک ادامه بده. همه دارن تاپیک قبلی رو میخونن که یهو میای تاپیک جدید میزنی.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط tannaz joon نمایش پست ها
بچه ها من سر قهرم که تو قسمت مشکل بسیار خاص من نوشتم شوهرم مادرشوهرم اینا رو برده خونم یه هفته ست اونجان..مادرشوهرم همه وسایلمو ریخته دور..فرشا و رختخوابامو شسته..مدل خونمو عوض کردن..بچه ها چه کار کنم؟؟چه جوری به شوهرم بفهمونم کارشون غلط بوده و شوهرم باید جلوشونو میگرفته؟؟؟از یه طرفم واقعا دلم میخواد همونجوری که مادرشوهرم منو سوزونده منم بسوزونمش..خیلییییییی کارشون زشت بوده..خییییلی واسم سنگین بوده..تو روخدا بگین چه کار کنم میدونم الان به شوهرم بگم حق به جانب برخورد میکنه
عزیزم من تو تاپیک قبلی ات نظرمو گفتم میتونی بری بخونی.