سلام خانمی چرا دوباره یه تاپیک جدید زدی ؟ چرا تاپیک قبلی رو ادامه ندادی؟
- - - Updated - - -
معلومه کسی فعلا نیست. اگه بالهای صداقت عزیز تاپیک قبلی ات رو نبسته بود هیچ کس خبردار نبود از تاپیک جدیدت. برای اینکه بتونی مشکلت رو حل کنی لطفا تو یه تاپیک ادامه بده. همه دارن تاپیک قبلی رو میخونن که یهو میای تاپیک جدید میزنی.
- - - Updated - - -
عزیزم من تو تاپیک قبلی ات نظرمو گفتم میتونی بری بخونی.










علاقه مندی ها (Bookmarks)