سلام shadi
سعی کن در گفتگو های رودر رو و صمیمانه با شوهرت، به صورت شفاف نیازهای احساسی او را جویا شوید و بعد در صدد برآورده کردن آنها باشی. این قدم اول است.
در قدم دوم همسرتون به خاطر کسب نتایج رضایت از نتایج این گفتگو و ارضاء نیازهای عاطفی اش بیشتر در این گفتگو های سازنده شرکت خواهد کرد. و کم کم به مسائل عمیق روانی هم توجه خواهید کرد.
ولی فراموش نکن، اکنون شما باید این بذر را بکارید و مدتی او را آبیاری و آفت زدایی کنید. منظورم بذر توجه و احساس به همسرتون هست.
سعی کن یه مدت لیستی از علاقمندیها، تفریحات، سرگرمی ها و انتظارات شوهرت تهیه کنی و تا جایی که می توانی آنها را عملی سازی.
چون در این صورت با تغییر وضعیت روانی خانواده ، چنین مردی بیشتر در ارتقاء آن خواهد کوشید.
خیلی هم روی تائید محل کار حساب باز نکن، بعد از یه مدت احساس پشیمانی خواهی کرد...








علاقه مندی ها (Bookmarks)