عزیزم از من به تو نصیحت. مردها وقتی زیاد بهشون برسی پررو میشن. وقتی دیده یه خونه مفت بهش دادن بدون اجاره روش رفته بالا.حالام میخواد خونه به نامش بشه فردام میگه پاشو برو از خونه من بیرون. میخوام بگم پررویی مردها رو حد و مرزی نیست (بلا نسبت مردها ی خوب) . مگر اینکه خودت بهش بفهمونی تو زندگی برای درخواستهاش مرزی باید دداشته باشه. اگه تسلیم این خواسته نادرستش بشی تا آخر عمرت باید به خواسته های نادرستش پاسخ مثبت میدی ویه وقت میبینی کم آوردی که فایده نداره .

یک اشتباه بسییییییییییییییییییییار بزرگ داری . و اون اینه که میخوای زود به نتیجه برسی.
عزیزم باید سعی کنی یاد بگیری تو کارهات به نتبجه درست برسی نه اینکه به هر نتیجه ای برسی. زمان خیلی مهمه . برا هر چیزی زمان بذار . عجول نباش . بهش میگفتی خونه باباته و اون با گذشت زمان دستش میومد چه کار کنه .
تو اگه از همون ابتدا بهش میفهموندی که این خونه مال بابامه اون سنگهاشو با خودش وا میکند والان اینقدر تورو اذیت نمیکرد. تو داری بهش یاد میدی که ازت باج بگیییییییره. یک بار برای همیشه بهش یاد بده نمیتونه ازت باجگیری کنه. یک بار برای همیشه .اینقدر این کابوسو دنبال خودت نکش. خلاص شو . بهش بگو خونه مال بابامه . اگه اونقدر مرد باشه و زندگی براش مهم باشه عاقلانه رفتار میکنه و اگر هم نامرد باشه که همین الان بفهمی بهتر از فرداست .