به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 66
  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    kmr.بالهای صداقت...حلا همه تون بهم بگین بهش زنگ بزن برو خونت فلان کن..بازم من کوچیک شدم.تحقیر شدم..میدوستم باهام این رفتارو میکنه..خوب شد خونه نرفتم..دفترچه بیمه مو بهانه کردم بهش اس دادم جواب نداد.بعدشم زنگ زدم قطع کرد..میبینین چه جوری رفتار میکنهِ؟؟؟؟؟چه کار کنم از دستش؟
    میدونستم الان خانوادش پرش کردن جواب نمیده..باز من پیش اونا کوچیک شدم..تحقیر شدم..الان میشینن پیش خودشون کیف میکنن..از بغض دارم میمیرم..دارم سکته میکنم..خدااااااا کجایی؟بعد 3 هفته باهام اینجوری رفتار کرد حتی جوابمم نداد

  2. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    دختر خوب یه کم آروم باش . چرا از اس دادنت ناراحتی مگه نه اینکه به خاطر همسرت و زندگی خودته. پس چرا حرف دیگران اینقدر برات مهمه؟ بذار هر چی دلشون میخواد بگن. اصلا مهم نیست. مهم اینه که تو چراغ سبز رو به شوهرت دادی ولی کاش به جای بهونه کردن دفترچه بیمه روراست حرف دلت رو میزدی. کاش میگفتی هم تو و هم زندگیمو دوست دارم و میخوام پیش تو باشم و تو همیشه سایه ات بالای سر من باشه ولی تصمیم به عهده خودته. من نظرم رو گفتم حالا تصمیمت رو بگیر اگه میخوای باز کنار هم باشیم بیا دنبالم یا یکی رو واسطه کن اگه نمیخوای و میخوای کار رو بکشونی دادگاه و طلاق و طلاق کشی من شیره اونم به تنم مالیدم و از حق و حقوقم نمیگذرم.

    در ضمن اولش میتونی از همون داییش که گفتی برای حل مشکل استفاده کنی . شاید خانواده اش از کارشون خجالت بکشن و دست از دخالت بردارند تا شوهرت با عقل خودش تصمیم بگیره


    هشدار: باز که گفتی فلانی و بهمانی چی فکر میکنن و این چی میگه و اون چی میگه. حواست هست این اخلاق خودت آتیش زده به زندگیت داره هم خودت و هم زندگیتو ذره ذره میسوزونه؟؟؟؟؟؟؟

    پس کی میخوای برای خودت و دل خودت زندگی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ویرایش توسط kamr : سه شنبه 09 مهر 92 در ساعت 12:35

  3. #53
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    kmr عزیز اینایی که گفتیو واسش اس دادم..جواب نده چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    - - - Updated - - -

    kmr عزیز کجایی؟همین جا باش لطفا..جواب اس ام اسمو داد..اینجا باش بهم بگو چی بگم بهش..اینایی که تو گفتیو گفتم گفت:با هرکی رفتی با همونم برگرد.تو اگه زندگیتو دوست داشتی منو نمیداشتی بری..چی بگم الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟که شخصیت خانوادمم خورد نشه؟؟؟؟؟/بچه ها کمک..

  4. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مسئولین سایت من از این به بعد فقط تو این تاپیک پست میذارم..تاپیک سوال حقوقی درباره طلاقو ببندین بی زحمت..

  5. کاربر روبرو از پست مفید tannaz joon تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (سه شنبه 09 مهر 92)

  6. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array
    tannaz عزیز شاید خوب باشه به همسرت بگی اون روز خیلی داغون بودی انتظار نداشتی که دوتا از عزیزترین هات باهم دعواشون بشه بگو شما دوتاتون واسم عزیز هستید تو در جایگاه همسرم که هیچکس نمیتونه جایگاهت رو برام پر کنه و پدرم هم که اسمش روشه پدره ...

    بگو من و تو داریم جواب اشتباهات دیگران رو پس میدیم الان که دقت کنی میبینی هرکی سر زندگی خودشه فقط من و تو آواره شدیم

    بگو که یه جائی باهم قرار بزارید دو نفری برید حضوری با هم صحبت کنید ... بدون اینکه به کسی در مورد این قرار ملاقات حرفی بزنید ... یک قرار کاملا محرمانه و بدون هیچ دخالتی از طرف اطرافیان

    بگو که تو هم این مدت خیلی فکر کردی و قبول داری اشتباهاتی رو مرتکب شدی بگو من تو اشتباهمون اینه که زندگیمون رو به دست دیگران سپردیم اجازه بده که اون هم همه حرفهاش رو بزنه حتی اگه بی احترامی کرد داد زد فحش داد به تو به خانواده ات و ... تو سعی کن آرامشت رو حفظ کنی و نپر تو صحبتهاش و اجازه بده صحبتهاش رو بکنه

    بهتره که بجای اس ام اس بهش تلفن بزنی به قول بچه ها تو داری واسه بقای زندگیت این راه رو میری نگران کوچک شدن ها و حرف دیگران نباش
    همه را دوست میدارم و همه دوستم میدارند

    او که به ظاهر دشمن است، از در دوستی در می آید، بسان حلقه ای طلائی در زنجیر خیر و صلاح من


    فلورانس اسکاول شین

  7. #56
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    طناز گرامی ،
    سعی کن با مهربانی این مشکل رو خودت مدیریت کنی
    وقتی هم رفتی خونت ، صبوری یادت نره ها ، زود از کوره در نری و سریع تحت تاثیر احساسات منفی ات قرار نگیر و واکنش نشون نده
    در مورد نحوه صحبت کردن
    می تونی از جملات زیر بر اساس نیاز زندگی ات استفاده کنی
    عزیزم به هیچ عنوان اجازه نمی دهم ، کسی توی زندگی ام در کنار تو دخالت کنه
    من اشتباه کردم که تو و خونمون رو ترک کردم ، الان هم واقعا دلم برات پرمیکشه ، می خواهم بیام پیش تو ،
    من و تو خیلی همدیگر رو دوست داریم ،
    تصمیم گرفتم توی زندگیمون فقط تو باشی و من و من باشم و تو
    می دونم هیچکس تو رو به اندازه من دوست نداره
    و تو هم خیلی منو دوست داری
    یکبار به دیگران اجازه دادم و نتیجه این شد که الان ازت دورم
    الان خودم تصمیم دارم بیام پیش تو
    و تا آخرش هم به تو اعتماد دارم و به پای تو می ایستم
    من و تو باید دوتایی مشکلمون رو حل کنیم
    چون راه دور بود به همین خاطر دلم می خواست تو بیایی که با هم برگردیم
    ولی باشه خودم میام

    >>> طناز رفتارت در موقع برگشتن و وقتی توی خونت هستی بسیار مهم هست ، نباید از کوره در بری ها<<<<<


    - - - Updated - - -


    این لینک ها را بخون ، این کابر هم از شوهرش قهر کرده بود و رفته بود پیش خانواده
    خیلی تغییر کرد ، واقعا تونست زندگی اش رو از نوبسازه و با شوهرش زندگی خوبی داشته باشه

    http://www.hamdardi.net/thread-18064.html


    http://www.hamdardi.net/thread-17164.html

    http://www.hamdardi.net/search.php?searchid=207028

  8. 2 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    kamr (سه شنبه 09 مهر 92), malakeh (سه شنبه 09 مهر 92)

  9. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    دوست عزیزم خیلی برات خوشحالم که همسرت به پیامت جواب داد. دیدی گفتم اون فقط منتظر همین چراغ سبز تو بود. سعی کن دلشو بدست بیاری. اون الان بیشتر از همه به تو نیاز داره با اینکه خانواده اش همه وقتش رو پر کردن ولی باز خلاء تو رو حس مسکنه . دیدی گفتم اونا ذهنشو پر کردن از اینکه با هر کی رفته با همون هم برگرده . من میدونستم . صبور باش. الان وقتشه که از داییش کمک بگیری که هم برای برگشت تو اقدام کنه و هم یکی از فامیل خودشونه که دست تو رو برای برگشتن باز میکنه. براش بگو دوستش داری و غیر اون هیچکس برات مهم نیست. اعتمادش رو جلب کن. ولی نه با التماس که دوباره رو دنده لج بیفته که بخواد خوردت کنه. به هیچ وجه موقع گلایه از خانواده اش نیست. چون بدتر تحریکش میکنه. فقط بگو که ما از هم جدا شیم برای هیچکس هیچ فرقی نمیکنه. مدتی بعد برای همه عادی میشه و این وسط این ماییم که ذره ذره آب میشیم و از این حرفا. از تنهایی و آینده بترسونش تا به خودش بیاد. بسیار موثره . توئی که فقط رگ خواب شوهرتو میدونی عزیزم . ما فقط از دور راهنمایی میکنیم. جذبش کن.
    موفق باشی دوستم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط malakeh نمایش پست ها
    tannaz بگی اون روز خیلی داغون بودی انتظار نداشتی که دوتا از عزیزترین هات باهم دعواشون بشه بگو شما دوتاتون واسم عزیز هستید تو در جایگاه همسرم که هیچکس نمیتونه جایگاهت رو برام پر کنه و پدرم هم که اسمش روشه پدره ... با این حرف دوباره جبهه گیری میکنه. بهتره حرفی از دعوای اون روز نشه.

    بگو من و تو داریم جواب اشتباهات دیگران رو پس میدیم. باز حرف خانواده ها که بهتره گفته نشه

    بگو من تو اشتباهمون اینه که زندگیمون رو به دست دیگران سپردیم

    راستی به نظرم الان موقع این نیست که از جملاتی که دوستان راهنمایی کردن استفاده کنی چون اون فکر میکنه تو داری باز حرف خانواده اونو پیش میکشی و عصبانی ترش میکنی و جبهه گیری میکنه و باز دوست داره که از خانواده اش طرفداری کنه و باز دعوای اونروز و تحقیر بابات تو روی تو و .... دیگه تا آخرش خودت بخون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط tannaz joon نمایش پست ها
    kmr

    - - - Updated - - -
    گفت:با هرکی رفتی با همونم برگرد.تو اگه زندگیتو دوست داشتی منو نمیداشتی بری..
    .

    در این مورد حق با همسرته. زن که از خونه خودش با پای خودش قهر نمیکنه . اونم با خانواده شوهری که تو داری.

    میتونی بگی آره در این مورد باهات موافقم . اینو راست میگی. ولی حالا که بچگی کردم و اومدم حالا تو بزرگی کن و منو ببخش. ( اینا حرفایی نیست که تحقیرت کنه . حرفاییه که زندگیتو نجات میده. به این میگن سیاست )

    بگو دوست دارم زودتر برگردم خونه و پیش تو باشم ولی کسی غیر تو نمیتونه کمکم کنه. من غیر تو الان هیچکی رو ندارم (
    حس مردونگی اش رو تحریک کن ). بگو تو میتونی کمکم کنی. اگه گفت نه مگه من بردمت. خودت رفتی خودت هم برگرد. بگو مگه تو شوهرم نیستی ؟ تو رو خدا کمکم کن. تنهایی هم نمیتونم بیام راه دوره. کاش خودت میومدی دنبالم.

    باز اگه نیومد اینجا میتونی از دایی کمک بگیری و با واسطه گری انشاء اله بری سر خونه و زندگیت

    به هیچ وجه الان از دعواهای اون روز حرفی نزن فقط فکر وذهنت رو زوم کن به راههایی که به برگشتنت به خونه کمک میکنه. بعد رفتن هم دعواها و این چی گفت و تو چی گفتی و اونا چیکار کردن رو فراموش کن
    ویرایش توسط kamr : سه شنبه 09 مهر 92 در ساعت 18:19

  10. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    kmrعزیز..ممنونم ازت..از ظهر منتطرم بیای کمک کنی..امروز خواهرم گفت مثل اینکه میخوان پدر مادرش جمعه برگردن..مثل اینکه گفتن شنبه یکشنبه میخوان بیان خونه ما قضیه رو حل کنن..من بعد اون اس ام اسی که گفتی دیگه اس ندادم..اونم نداد.حالا میخوام تا شنبه یکشنبه صبر کنم ببینم چی میشه..الان اگه دوباره اس بدم فکر میکنه دارم التماس میکنم منم نمیخوام اینجوری فکر کنه..صبر کنم تا اون اقدام کنه بهتره به نظرم..اگه حق با اونم هست سر این قضیه ولی واقعا به بابام بد کرده..اگه یه کم شل باشم دفعه دیگه زیر گوش بابامم میزنه.میدونم اخلاقشو..

    - - - Updated - - -

    بعدشم مادربزرگ مادریش کلی پشت سرم حرف زده گفته نرین دیگه دنبالش..واسه این نمیشه به داییش چیزی بگم

  11. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    دوست عزیزم اگه میخوان بیان دنبالت پس فعلا صبر کن و ببین چی میشه. فقط یادت باشه به هیچ عنوان دهنت باز نشه پیششون. بذار بزرگترها خودشون مشکل رو حل کنند.

    در ضمن اونایی رو هم که نوشتم بعضی هاشون دیگه کاربرد نداره ولی بعضی هاشون رو میتونی بعد رفتن به خونه بگی و از حرفایی که گفتم باید پرهیز کنی رعایت کن که به زبون نیاری. خیلی برات خوشحالم خانمم.

    شرمنده که ظهر نتونستم کمکت کنم. فقط تو رو خدا بعد اینکه رفتی خونه ات دوباره خاله زنک بازی در نیاری ها. یه کم دلتو گنده کن و حرفایی که خوشت نمیاد و زده میشه رو همونجا خاک کن و به کسی هم نگو . دیدی که شرمنده ولی بعضی ها ظرفیت درد و دل ندارن مثل خواهرت. دل خودتو بترکونه بهتر از اینه که حرف خونه ات تو دهن این و اون بچرخه.

    یه مثلی هست که میگن تا وقتی حرف زده نشده تو روی حرف سواری ولی امان از روزی که اون حرف از دهنت اومد بیرون که اون روز حرفه که روی تو سواره.

    موفق و شاد باشی

  12. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی kmr عزیز..خبری شد بهت خبر میدم..خیلی ممنونم ازت..خیلی کمکم کردی..فقط یه چیزی: اگه حق به جانب حرف زد و باز تو روی بابام ایستاد یا نیومد معذرت خواهی کنه چی؟بابام توقع داره بیاد ازش معذرت بخواد


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  3. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.