ببینید آقای خوشبختی . من در زندگی ام با کسانی که مشکلات این گونه داشته اند و به اعصابشان شوک وارد شده بود زیاد برخورد داشته ام. همچنین مرتب هم مجلات مربوط به سلامت مطالعه کرده ام. این را گفتم که بدانید از روی اطلاع حرف می زنم.
شما علایمی دارید که باید توسط متخصص مغز و اعصاب چکاپ شوید. این مشکلی که شما می گویید نباید سرسری از کنارش بگذرید. ممکن است شما بگویید من علتش را می دانم و نیازی به پزشک ندارم. اما باید بدانید بعضی وقت ها علایم بیماری ها با برخی اتفاقات همزمان می شود. به طوری که همه فکر می کنند علت عارضه آن حادثه است. در حالی که در بحث پیشگیری از بیماری ها می گویند شما وقتی علایم خاصی در بدنتان دارید ( از جمله همین مشکل شما ) حتی اگر فکر می کنید علتش را می دانید ، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و معاینه دقیق شوید. ظاهرا مشکل شما آنقدر شدت دارد که دارید کارتان را از دست می دهید.
پس وقت را از دست ندهید و هر چه زودتر به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کنید. این علامت آن هم با این شدت که شما می گویید نیاز به چکاپ دارد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)