عشق نيست ...
هوسه به نظر من ...
يعني چي كه شما علاقه مند به خانومي شديد كه ميدونيد همسر داره و تازه باهاش رفت و امد هم داريد؟
اين يعني خيانت به خودتون
خيانت به همسرتون
خيانت به دوستتون
خيانت به فرزندتون ...
من فكر ميكنم ما ادمها خيلي از مواقعنياز به يك نيروي معنوي بزرگ داريم تو زندگيمون كه بهش تكيه كنيم .
به اين نيرو تكيه كنيد و خودتون رو از دام شيطان ذهنتون رها كنيد لطفا .
از اون اتاق بيايد بيرون و در مكاني دور از اون خانوم به فعاليتتون ادامه بديد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)