به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با این نوشته های شما به خوبی می توان متوجه شد که شما اصلا" امادگی ازدواج را ندارید، یعنی فکر شما هنوز برای این کار آماده نیست.
    سعی کن در تفکرات و عقایدت بازنگری کنی.

    اصلا" قابل قبول و منطقی نیست که بدون دوست دختر دوام نمی آورم! این حرف بی پایه و اساس است. و باید روی خودت کار کنی تا چنین عقایدی نداشته باشی

    شما ارشد بگیری و موقعیت خوب اجتماعی داشته باشی حاضری با یه دختر که از هر لحاظ از خودت پایین تر است زندگی کنی! نوع دیدگاه شما هم متأسفانه اشتباه است. شاید در اول پذیریش ان برایت آسان باشد اما در زندگی متأسفانه خیر.

    دوست عزیز زندگی امروزه توان اداره زندگی می خواهد، مردم که دخترشان را از سر راه نیاورده اند که فقط به خاطر مدرک شما دخترشان بین آسمان و زمین نگه دارند. شما فکر می کنی امروزه فقط با مدرک تحصیلی دختر رو شوهر میدن؟ اتفاقا" به همون قصاب یا بقال سر کوچه دختر رو میدن، نه به مدرک.

    مدرک امنیت شغلی دارد؟ خیر ندارد، آمار مدرک دارهای بیکار زیاد داریم حتی دکترا، مدرک امنیت تأمین یک زندگی آرام و مناسب را دارد؟ نه ندارد.

    سعی کن یه مقدار به خودت و به نوع نگرشت فکر کنی، در ازدواج هر چقدر صبورانه تر اقدام کنی موفق تر خواهی بود، می خوای با یه دختر عقد کنی و 4 سال فقط نیاز عاطفی ات را تأمین کنی؟

    به این سوال جواب بده، بعد 4 سال شما بنابر دلایلی منصرف شدی و فهمیدی که الان او دیگر او مناسب تو نیست، و دختر را طلاق دادی تکلیف اون چیه؟ زندگی ما آدم ها پر از احتمالات هست،و شما نمی توانی به تفکری تکیه کنی که مانند یک دیوار استحکام مناسبی ندارد و هر لحظه امکان دارد بر سرت آوار شود.
    ____________________

    تعریف بی بند و باری برای هر آدمی متفاوت است، برای یک خانواده، روابط متعدد با جنس مخالف یعنی بی بند و باری
    همانطور که عرض کردم گفتن از زندگی گذشته به شما و دختری که انتخاب می کنی بستگی دارد


    در پایان

    این که می گم روی نوع نگرشت نسبت به زندگی و ازدواج تجدید نظر کن، یک هشدار است و توصیه می کنم آن را جدی بگیری، همانقدر که انتظار پذیرش داری همانقدر هم انتظار داشته باش که مورد قبول واقع نشوی

    توصیه بعدی: حتما" به مشاوره حضوری مراجعه کنید
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  2. 4 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    ahmadi..00 (دوشنبه 01 مهر 92), khoshkhabar (سه شنبه 02 مهر 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 01 مهر 92), پرنده غريب (دوشنبه 01 مهر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اگر ما جدا شویم ، برادرم و خواهر شوهرم چه می شوند ؟
    توسط salma82 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 92, 11:13
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.