سلام
همه خوبید؟
این چند روز خدا رو شکر، حال تالار هم خوبه.
یه مدت بود هیچ کدوم از کارشناسا وقت نمیکردن بیان تالار. خیلی اوضاع بهم ریخته شده بود.
ولی تقریبا این چند روز، یا هفته اخیر، هم حضور آقای sci به وضوح حس میشه هم حضور فرشته مهربان.
بالهای صداقت عزیز هم نه زیاد، ولی هست.
مدیر هم که کماکان نظارتشون هست.
اینه که یه مقداری حال و احوال تالار داره میره سمت بهبودی.
هم خواستم بگم من حالم خوبه
هم خواستم تشکر کنم که کارشناسا بیشتر میان.
اعضای عادی هر چقدرم که نظر خوب و درست بدن، باز هم کارشناس نیستن. (به کسی برنخوره! منظورم به خودم هم هست)
یا وقتی کارای مدیریتی لازم باشه کاری از دستشون برنمیاد.
ایشالا خیر و برکتش رو در زندگیتون ببینید
- - - Updated - - -
حضور مستمر آقا کیوان رو یادم رفت بگم.
از ایشونم ممنونیم
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)