خدا را شکر کن که او ترا رها کرده ، از اول قصد جذب و وابسته کردن و کام گرفتن از شما را داشته و ان شاء الله که خدا به شما رحم کرده و بیدار شدنش از خطاش حقیقت داره و شما هم روی وابستگی خودت کار کن و طبیعیه که مدتی رنج می کشی اما هیچ ارتباطی با او نگیر و در کل هم این همه ساده نباش و درارتباطت با همکاران جنس مخالف حریم و حدودها را کامل رعایت کن و بدان که با خواهرم و برادرم گفتن هرگز کششهای غریزی تحت الشعاع قرار نمی گیرد و شما از خطر و آسیب مصون نخواهی شد ... واقعیت اینه که شما خواهر هیچ نامحرمی نیستی و هیچ مرد نامحرمی هم برادر شما نیست ، اینها توجیه ذهن شماست و وسوسه ..
باز هم تکرار می کنم خدا را شکر کن که ادامه نداده و شما محکم باش و از تمرکز روی او دست بردار و یادآوری نکن تا زودتر از مرحله سوگواری قطع رابطه خارج شوی









علاقه مندی ها (Bookmarks)