خب دایان خانم کسی شما رو متهم نمی کنه به خاطر عشق. اما مطمینی این عشقه.
این بیشتر یه برانگیختگی جسمیه
یه وابستگیه
یه ترس از تنهاییه
یه کمبود اعتماد بنفسه: حالا چون استاده و پا داده و...
یه خیانته به یه زندگی
یه اسیر شدن در هوس یه ادمه متاهله.
ولی چی میشه که ما انقدر نمی تونیم ببینیم ؟ مگه شما
1) خودت رو نمی بینی. مگه شما نم یگی کمالات داری. پس حتما موقعیتهای خوب خاهی داشت
2) مگه زنش رو نمی بینی. مگه نمی گی زنش خوشکله. میگی مشکل داره باهاش؟ خب تو که دوست نداری این عشقت همزمان با اه شکستن دل یه نفر دیگه همراه باشه
3) چرا یه مرد متاهل باید چراغ سبز نشون بده! اگه مشکل داره بره حل کنه! ایا این مرد عاقله یا احساساتی؟ ایا منطقیه یا هوس باز؟
************************************************** **************************************
خانم نازنین: هیچ کدام از دلایل زیر
1) تنهایی
2) نداشتن خاستگار
3) کمالات شما
4) استاد بودن طرف
مجوزی نیست واسه اینکه شما به کسی که درگیر یه زندگیه پالس مثبت نشون بدی. مطیمن باش تا الان خ خوب عمل کردی. به خودت شک نکن
اصلا مهم نیست که احساس اون به تو چی بوده چرا کم شده ؟
دوست عزیز پست قبلی یه تلنگر بود به شما که شاید فراموش کردی ایشون متاهله








علاقه مندی ها (Bookmarks)