آروم باش عزیزم..
اینطوری آخه خودتو فقط داری از بین می بری.. فقط تو نیستی که این مشکل برات پیش اومده , ساحل که کنارته و داره باهات حرف میزنه بدتر از نامزد تو رو دیده و خواهرهای اونم بودن که رو اعصابش بودن .. یکم آروم باش به خدا می فهمم که وضعیت بدیه! اما کاری هستش که شده باید مقابل مشکلات زندگی وایستات ! همیشه که اینطور نمی مونه !
از خدا شکایت نکن , باور کن شاید خدا اینطوری به صلاحت دیده که زندگیتون قبل اینکه به ازدواج و بچه داشتن بکشه تموم شه..
پدرت .. مادرت .. اونا بیشتر از تو اذیت می شن وقتی می بینن تو این همه به خودت به روحت و جسمت داری آسیب می زنی ... آروم باش الان و به این فکر کن که مطمئنا فرصت های بهتر از این برات پیدا می شه !





نکن

علاقه مندی ها (Bookmarks)