دوران عقد همیشه سخت ترین و پر تنش ترین دورانه متاسفانه . ما دو روز قبل عروسیمون وحشتناکترین دعوامونو کردیم! بخاطر فشارهایی که روی دختر و پسر هست چه مالی و چه روحی نمیتونن خوب بهم برسن و نیازاشونو تامین کنن بعد فکر میکنن مشکل دارن باهم
تشکرشده 294 در 168 پست
دوران عقد همیشه سخت ترین و پر تنش ترین دورانه متاسفانه . ما دو روز قبل عروسیمون وحشتناکترین دعوامونو کردیم! بخاطر فشارهایی که روی دختر و پسر هست چه مالی و چه روحی نمیتونن خوب بهم برسن و نیازاشونو تامین کنن بعد فکر میکنن مشکل دارن باهم
hana 68 (جمعه 22 شهریور 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)