ن اینجا یه سوال از تموم کسایی که میگنارتباط باید با اطلع خانواده باشه میپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟

مادررایی که هنوزسنتی فک میکن و تحت هیچ شرایطی ارتباط دختر وپسر براشون تعریف نشده وبا شنیدن این جمله که من از یکی خوشم میاد خون راه میندازن با اونا باید چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟