عزیز دلم میشه یه کمی صبر کنی و جواب سوالاتمون رو بدی؟
خانمم قبلا اینجا عضو بودی ؟ نام کاربریت چی بود ؟ می تونی اون قسمتی که در مورد خاطرات عروسیت گفتی رو برامون بذاری ؟
باشه . کار خوبی کردی که کشتیش. حتما حقش بوده .
فقط بهمون بگو چرا کشتیش ؟ و چرا میخوای با یه مرده زندگی کنی ؟
بگو چی شد که به اینجا رسیدی؟
- - - Updated - - -








علاقه مندی ها (Bookmarks)