با سلام
خانم شما نیاز به روانشناس بالینی و حتی روانپزشک دارند و از طریق فضای مجازی نمیشه کمک تخصصی در این
زمینه داد . بررسی بالینی حتماً لازم هست .
ضمناً نیاز هست که مشکلاتتان را یکی کی برطرف کنید . شما هنوز درگیر این تاپیک هستید تاپیک دیگری بامسئله دیگری را باز
می کنید که بسیار چالشی هم شده بوده و اعضاء بحث و جدل داشتند و جای این نوع تاپیکها در انجمن آزاد هست که برای
اطلاع از روند و رویه انجمن آزاد لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید :
http://www.hamdardi.net/thread-13151.html
این تاپیک نیز از حد مجاز 50 پست مشاوره ای عبور کرده . بهتر هست یک جمع بندی از کل راهنمایی ها و نظرات داشته باشید
و تاپیک را برای بسته شدن آماده کنید و اگر سئوال دیگری که از عهده فضای مجازی و اعضاء همدردی کمک کردن و راهنمایی
دادن بر بیاد را داشتید تاپیک جدیدی باز کنید و کنترل تاپیک را داشته باشید که مشاوره ای پیش برود و به حاشیه نرفته و
خیلی زود ظرفیت تاپیک با پستهایی که داری وزن مشاوره ای نیست پر نشود .... (اتفاقی که در این تاپیک افتاده و
پستهای چت گونه و غیر مشاوره ای و ... دریگیری بین اعضاء ایجاد شد که حذف گردید )
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)