چرابه مشکل بربخورین؟/
همونطوریکه شمابادختری اشنامیشویدودرابتدای اشنایی هیچ شناختی ازهم نداریدوبعدازمدتی باهم اشنامیشوید خانواده شماهم دختری رامعرفی میکنندوبعدبااطلاع خانواده هاباهم بیشتراشنامیشویداگرهمون فردموردنظرهم بودیدکه ازدواج میکنید میدونید خوبی اشنایی های خانوادگی اینه که شکست کمتری داره چون زیرنظرخانواده هااشنامیشویددرثانی نسبت بهم دودل نمیشویدکه ایابه پای من خواهدماندایابه خواستگاریم می ایدوهزارتااسترس ودلهره دیگه
باخیال راحت اشنامیشویدوچون خانواده هاهم باهم اشنامیشونددرتصمیم گیری نهایی میتونندکمک خوبی براتون باشند








علاقه مندی ها (Bookmarks)