خوب معلومه فرهنگ رفتی استامبول خوش گذشته اومدی اینجا حالت گرفته شده دیگه ههه ههه
یادش به خیر یا بد نمیدونم صفحه قدیمی تالار را دیدم یه جوری شدم
امیدوارم یه روزی همگی برگردیم و به خاطرات بدمون لبخند بزنیم
خاطرات و روزهای بدی که ما رو به این تالار کشوند و باعث شد دوستهای خوبی پیدا کینم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)