سلام دوستان
من خوبم.امیدوارم شما هم خوب باشید
فکور جان من فکر میکردم نی نی جان شما که بیاد کلا تالار میترکه.ولی دیدم نععع.بدتر از من از بقیه هم بخاری بلند نشد
بالاخره اسم گل پسرتو چی گذاشتین؟
من و مامانم فردا میریم ولایت.نمیدونم چرا برعکس همیشه که خوشحال بودم و دوست داشتم برم این دفعه حس خوبی ندارم
ایشالا آخرای شهریور هم میریم مشهد
بهارشادی برگشتی؟چه خبرا؟
یعنی انقده سرت شلوغه؟دخترجون یه کمم زندگی کن.این که همش شد کار
گل کاغذی هم به زودی برمیگرده تالار
راستــــی.کنکوریا بیاید بگید چیکار کردین؟ارشد؟؟؟
بابای من که هم دانشگاهیم شد
خودم براش انتخاب رشته کرده بودم.انتخاب اولش قبول شد
از فردا کمرنگ میشم
میشل جان کجایی؟چرا نمیای بنویسی؟
کسی از نادیا 777 خبر نداره؟
احتمالا زهره ازش خبر داره که اونم نیستش
راستی بهار از طرف من به ز ه ر ه بگو خیلی بی معرفته .خععععلـی.
آقا ammin با خوندنتون رسما یاد گربه افتادمالبته ببخشینا
موش بیچاره.میگم دستاش خیلی ناز بود.مگه نه؟دستای کوشولو
ما رفتیم.خداحافظتون دوستان![]()
















البته ببخشینا 
دستای کوشولو

علاقه مندی ها (Bookmarks)