سلام.
همگی خوبید؟
مرسی دختر مهربون.خیلی لینک باحالی بود.واقعا یادش بخیر.با دیدنش یاد دفترمشقای قدیمی افتادم.یادش بخیر این تاپیک حال و احوال و الاچیق همیشه Up بودن.منم آبی و صورتی مینوشتم.چه حوصله ای داشتم. :)
سلام بهار شادی.خوبی؟
میبینم هنوز من و دختر مهربون و تو و چندتای دیگه حواسمون به تالار هست.
آقا امین دسته 3تار!!
............
منم خوبم.خدا رو شکر.گفتم یه حال و احوالی کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)