اون مرد 30 سالشه و من 20
نقاش ساختمانه
هر دفعه که حرف از جدایی میزنم و گوشیمو خاموش میکنم زنگ میزنه خونمون
گوشی داداشم
گوشی مامانم
همش تو کوچمونه
هر کجا که میرم دنبالمه
و منم وقتی سرسختیشو میبینم نمیدونم چرا دوباره تجدید نظر میکنم
قبلا اینطور نبودم ولی الان نمیتونم پای تصمیمایی که میگیرم وایستم
خواستم ازش جدا شم تصمیم قطعی هم گرفتم ولی گفت 20 روز بهش فرصت بدم بعد بیست روز اگه تونست متقاعدم کنه که هیچ اگر نه دیگه نه بهم زنگ میزنه نه دنبالم میاد
آیا موندن تو این رابطه تا بیست روز کار درستیه؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)