مرد فوق العاده مهربونيه من رو خيلى دوست داره اما موقعه دعوا فوحش هاي ناموسي ميده و هل ميده يا مشت ميزنه به دستام البته منم بعدش شروع مىكنم به دعوا!
شوخیت گرفته؟ تصورمیکنم شما بجای مشاور خانواده باید بری لغت نامه بخونی. معنی محبت و مهربونی اونی نیست که شما تعریف میکنی..
ببخشید جدی ننوشتم. اما فکر میکنم بهتره از خواب بیدار بشی.