سلام دوستای خوب و عزیز همیشگی
منم خوب خوبم شکر خدا.
به خصوص با گرفتن این شارژ رایگان!!!
وقتی شارژ ندارم همش با خودم میگم اگر شارژ داشتم فلان پست رو میفرستادم....اگر داشتم بهمان پست رو میفرستادم ....
حالا که شارژ دارم نمیدونم برم کجا پست بفرستم !!!!
گذشته از شوخی...حالم خوبه.هرچند روزهای تلخ و سختی رو گذروندم. و شک نکنید که این مریم، اون مریم قبلی نیست.
از یک موجود شکننده و حساس و ترسو تبدیل شده به یک معلم موفق ،یک شخصیت محکم و با اراده .
توکلم به خداست.
شک ندارم اگر دری رو ببنده قطعا در دیگه ای رو باز میکنه.
هیچی ندارم اما یک دنیا توکل و امید بهش دارم و میدونم که تنهام نمیذاره
از دوستای خوبی هم که از برگشتن بنده ابراز خوشحالی کرده بودن بی نهایت ممنونم و شرمنده که نتونستم جوابشون رو بدم.
بار غمی که خاطر ما راخسته کرده بود........عیسی دمی خدا بفرستاد و برگرفت
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)