بله ترس از خشم طرف مقابل گاهی مارو وادار به قبول خواسته های نادرست میکنه.شما اگه ازت خواسته غیرمنطقی و نابجایی میشه موظف نیستی انجام بدی.بامنطق براش توضیح بده که دلیل کارت چیه.ضمن اینکه بهش احترام میذاری بهش بگو که ازین اوضاع اصلا راضی نیستی.
راستی سعی کن درمورد خواسته هایی که ازش داری و منطقیه و یا حرف هایی که میزنی بعد تهدیدکردناش و قبلش نظرتو تغییرندی تا بفهمه تهدیدکردن هیچ فایده ای نداره.منظورم اینه که به تهدیدهاش پاداش نده.
دوران نامزدی چرا انقدر دعواداشتین؟سرچی دعواداشتین؟
چنتا سوال دارم:
همسرت نوسان احساسی هم داره؟اون مشاور ازتون تست روانشناسی نگرفت؟یا وقتی باهمسرتون صحبت میکرد متوجه این عیب های اون نشد؟فقط به شما گفت که نباید بترسی؟
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)