حدسم درست بود ، بهت گفتم که شاید یکی دیگه هم توی زندگیش بوده
آقا مرتضی ، بحث مقایسه بحث بهتر یا بدتر بودن نیست . شاید اون یکی خواستگار از نظر اخلاقی و فرهنگی بیشتر بهش نزدیک بوده . حتی ممکنه خیلی چیزاش کمتر از شما بوده باشه ولی باز به دختر خانم نزدیک تر و شبیه تر بوده .
و یا شاید مدت آشناییش با اون آقا پسر طولانی تر بوده ، و پیش خودش فکرکرده که با همون ادامه میدم . در اول جوابشون به شما مثبت بوده ، پس مطمئن باش که شما گزینه خوبی بودید که جواب مثبت گرفتید ، اما یکم دو دل بودن ، تا خواهر شما که گفتند یک جلسه دیگه صحبت کنیم .
باور کن قسمت هم نبودید ، وگرنه به شما جواب مثبت میداد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)