عزیزم این همه نگران نباش خونسردیتوحفظ کن بعداروم بانامزدت حرف بزن بهش بگوچندروزه کم بهم پیام میدی زنگ میزنی نکنه واست کاری پیش اومده یاکارهات زیادشدندیانکنه خدای نکرده مشکلی واست پیش اومده به خاطراین رفتارهات نگران میشم
منظورم اینه که باایشون حرف بزنید خودخوری نکنید تامطمئن هم نشدیداین همه فکروخیال به سراغتون نیاد اینطوری خودتون عذاب می کشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)