سلام شیدا خانوم
یادت باشه لزومی نداره اسامی کوچیک خودت و اون اقا رو بگی.ممکنه باعث شناساییتون بشه..به خصوص اینکه اینجا رو یکی از دوستات معرفی کرده.
عنوان تاپیک هم مبهمه.در ارسال بعدی همینجا بگو تا برات عوض کنن.عنوان تاپیکت باید گویای مشکلت باشه
*بین خطوط هم فاصله بذار تا خوندنش اسون بشه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)