به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 اردیبهشت 97 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-20
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,635
    سطح
    37
    Points: 3,635, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از شما به خاطر راهنماییتون.من در جمع حرف برای گفتن دارم فقط جرات به زبون آوردنش رو ندارم مبادا حرف بدی بزنم یا دیگران به من بخندن. بارها من در دانشگاه پرسش درسی داشتم یا راه حل جدیدی یا جواب سوالی رو که کسی بلد نبود میدونستم اما اینقدر استرس داشتم که هیچ وقت حرف نزدم . وقتی هم استرس میگیرم لرزش صدا دارم همین باعث میشه که من حرف نزنم

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سلام دوباره گلم.

    خب اول اینکه کارایی که تو اون لینک گفته شده به درد شما هم می خوره

    دوما دوست نازنین من یه سوال ازت بپرسم؟ به نظر شما میشه شناگر خوبی شد بدون اینکه خودتو تو آب بندازی و تمریناتت رو انجام بدی؟ منظورم اینکه امکان داره با نگاه کردن از بالا به داخل استخر شناگر بشی؟ مسلما نه درسته؟

    اعتماد بنفس هم همین. تا شما خودت رو مجبور نکنی که کارایی که ازشون ترس داری (مثل حرف زدن جلو جمع و اظهار نظر کردن یا داوطلب شدن واسه انجام کاری ) رو انجام بدی هیچوقت نمی تونی شخص با اعتماد بنفسی محسوب بشی.

    پس سعی کن از این به بعد با خودت عهد ببندی هر هفته یه کاری رو که ازش ترس داری انجام بدی. مثلا یه سمینار برداری. برای اینکه ترست بریزه حسابی واسش تمرین کن. می تونی بری رو ی جای بلندی بایستی و شروع به سخنرانی کنی و فکر کنی دیگران دارن بهت نگاه می کنن.

    حتما حتما باید بر ترست غلبه کنی. سعی کن کلاسهای حل تمرین برداری. خیالت رو راحت کنم وقتی سخنرانی می کنی واسه دوسه دقیقه استرس داری و ضربان قلبت زیاد میشه بعدش اگه استرست رو بپدیری و مدام بخودت گوشزد کنی که تمام میشه و دو سه دقیق بیشتر طول نمیکشه اونوقت حالت خوب می شه و می تونی به کارت راحت ادامه بدی.


    بعدشم در سخنرانیهای اولت شاید خطا داشته باشی بعد دیگه کار دستت می اد. من خاطرم هس انقدر از حرف زدن جلو جمع می ترسیدم که یه متن خ ساده رو با 100 غلط خوندمو همه بهم خندیدن. بعد با خودم عهد بستم که این مشکلم رو برطرف کنم انقدر خوب شدم که استادم به من می گفت تو رو دارم خیالم راحت هروقت نتونستم سمینارهای خارج از کشورو برم تو رو می فرستم ( این به افتخار خودم بود)


    کتابی هس به نام از حال بد به حال خوب. این کتاب رو بخون خ کمک کننده است.


    یه قدم خوب دیگه ادای ادمای معتمد بنفس رو دراوردنه. مثلا این ادما معمولا صاف میشنن. مرتبن. سرشون رو بالا می گیرن شونه ها رو عقب می دن. سعی کن به سبک این ادمها رفتار کنی. به ادمای اطرافت بیشتر توجه کن. خب نطرت چیه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط baran888 نمایش پست ها
    ممنون از شما به خاطر راهنماییتون.من در جمع حرف برای گفتن دارم فقط جرات به زبون آوردنش رو ندارم مبادا حرف بدی بزنم یا دیگران به من بخندن. بارها من در دانشگاه پرسش درسی داشتم یا راه حل جدیدی یا جواب سوالی رو که کسی بلد نبود میدونستم اما اینقدر استرس داشتم که هیچ وقت حرف نزدم . وقتی هم استرس میگیرم لرزش صدا دارم همین باعث میشه که من حرف نزنم

  3. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 اردیبهشت 97 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-20
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,635
    سطح
    37
    Points: 3,635, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام متشکرم دوست عزیز برای معرفی کتاب. من دقیقا این کارو کردم تو کلاس با اینکه ترسیدم حرف زدم ولی صدام لرزید. بعدش سعی کردم اول ادای آدمی رو که اعتمادبه نفس داره دربیارم وقتی ترسم ریخت بعد حرف بزنم.یه مدت هم همین کارو کردم حتی قرار شد یه سمینار بدم اما یهو جا زدم وقتی به این فکر کردم که برای جواب دادن به یه سوال صدام لرزیده وقتی میخوام سمینار بدم چه اتفاقی میفته.3ماه با خودم کلنجار رفتم که میتونم اما آخرش جا زدم و از دوستم خواستم جای من این کارو کنه.دوستم که ظاهرا از من خیلی اعتمادبه نفسش پایین تر بود و همه به من میگفتن که این کارو کنم جرات کرد و رفت سمیار داد و من فقط اونجا نشستم حتی به قیافه مخاطبین هم نگاه ننداختم اون یه شکست بزرگ بود برام که بهم ثابت شه هیچ وقت نمیتونم این کارو کنم از اون روز به بعد خیلی حالم گرفتست

  4. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط baran888 نمایش پست ها
    سلام متشکرم دوست عزیز برای معرفی کتاب. من دقیقا این کارو کردم تو کلاس با اینکه ترسیدم حرف زدم ولی صدام لرزید. بعدش سعی کردم اول ادای آدمی رو که اعتمادبه نفس داره دربیارم وقتی ترسم ریخت بعد حرف بزنم.یه مدت هم همین کارو کردم حتی قرار شد یه سمینار بدم اما یهو جا زدم وقتی به این فکر کردم که برای جواب دادن به یه سوال صدام لرزیده وقتی میخوام سمینار بدم چه اتفاقی میفته.3ماه با خودم کلنجار رفتم که میتونم اما آخرش جا زدم و از دوستم خواستم جای من این کارو کنه.دوستم که ظاهرا از من خیلی اعتمادبه نفسش پایین تر بود و همه به من میگفتن که این کارو کنم جرات کرد و رفت سمیار داد و من فقط اونجا نشستم حتی به قیافه مخاطبین هم نگاه ننداختم اون یه شکست بزرگ بود برام که بهم ثابت شه هیچ وقت نمیتونم این کارو کنم از اون روز به بعد خیلی حالم گرفتست

    نه دیگه توقعت خ زیاد از خودت. خب قرار نیس شما از اول که عالی باشی. همه مجریهای خوب هم روزای اول هل می شدن.


    شما روزای اول صذات می لرزه حتی ممکنه دستاتم بلرزه کلا رقص بندری بری اما همش درس می شه اونم فقط تمرین. خودت رو دوس داشته باش. حالا یه بارم نتونستی بری خب ایرادی نداره دفعه بعد.


    یادم بار اول که می خاستم سمینار بدم راجع به دوربین عکاسی بود( من فیزیک خوندم) به خاطرش عکاس شدم انقدر مطالعه کردم. اما وقتی می خاستم صحبت کنم نتونستم یاد اوری کنم که تمروز سمینار دارم فکرکن از ترس.


    کلی بد و بیراه به خدم گفتم اما باز هفته بعد رفتم خ خوب بود انقدر عالی بود جو گیر شدم از بچه هام سوال پرسیدم. ببین اگه من تونستم 1 میلیارد ادم دیگم تونستن شما هم میتونی


    یه عیب شما اینکه می خای 100 کامل باشی. نه به خودت حق بده خطا کنی سوتی بدی . هیچ ایرادی نداره. به قول... هر موفقیتی از 90 در صد شکست تشکیل شده. شکست شما یعنی اصلاح و رفع یه مشکل نه ناامید شدن.

    کتابهای زیم خوب


    راز شادزیستن یه کتب هس از باربارا دیانجلیس راجه به اعتماد بنفس عالی. برو ببینم چه م یکنی منتظم که کارایی که اقای ای سی ای گفتن انجام بدی یکی دوتا کتابم بخونی کاربردی کنی بیای اینجا بازخورد بدی. در پناه حق

  5. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 اردیبهشت 97 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1392-5-20
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,635
    سطح
    37
    Points: 3,635, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    این کتابایی که گفتید سعی میکنم بخونم و به تمرینم ادامه میدم ولی واقعا تحمل ندارم چهل نفر تو کلاس نشسته باشن و من از استرس صدام بلرزه دارم سوالی رو جواب میدم. هیچ راهی نیست این مورد خیلی سریع حل شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من با این وضعیت چطور استعدادمو تو درس نشون بدم آخه؟ من همش خودمو از بقیه پایین تر میبینم چرا آخه؟بعضیا ذاتا پرو هستن منم ذاتا خجالتی


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سو تفاهم و خواستگاری
    توسط shadman در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 08 اسفند 94, 15:07
  2. سو استفاده همسرم از نقاط ضعف من
    توسط بهاربرفی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 09 خرداد 94, 08:42
  3. همسرم از صبوری من سو استفاده میکنه
    توسط sheyda123 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 21:45
  4. مدیریت وضع موجود ( قهر همسرم بر اثر سو تفاهم شدید)
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 46
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 09:49
  5. سو ء استفاده همسرم
    توسط seda در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 26 بهمن 87, 11:32

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.