ممنون از شما به خاطر راهنماییتون.من در جمع حرف برای گفتن دارم فقط جرات به زبون آوردنش رو ندارم مبادا حرف بدی بزنم یا دیگران به من بخندن. بارها من در دانشگاه پرسش درسی داشتم یا راه حل جدیدی یا جواب سوالی رو که کسی بلد نبود میدونستم اما اینقدر استرس داشتم که هیچ وقت حرف نزدم . وقتی هم استرس میگیرم لرزش صدا دارم همین باعث میشه که من حرف نزنم







( این به افتخار خودم بود)
من همش خودمو از بقیه پایین تر میبینم چرا آخه؟بعضیا ذاتا پرو هستن منم ذاتا خجالتی

علاقه مندی ها (Bookmarks)