ای ول... این دختره هم شغل من هستن
دوست عزیز 2 تا سوال دارم :
1_با خانوادتون صحبت کردین...یعنی اگه شرایط جور بشه به نظرت پدر و مادرت حرفی نمی زنند چون تو ایران متاسفانه اولین رکن خانواده است؟
2_این طور که فهمیدم ایشون از شما بزرگتر هستند ؟
تشکرشده 48 در 26 پست
ای ول... این دختره هم شغل من هستن
دوست عزیز 2 تا سوال دارم :
1_با خانوادتون صحبت کردین...یعنی اگه شرایط جور بشه به نظرت پدر و مادرت حرفی نمی زنند چون تو ایران متاسفانه اولین رکن خانواده است؟
2_این طور که فهمیدم ایشون از شما بزرگتر هستند ؟
تشکرشده 0 در 0 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)