نازنین عزیزم میشه بیشتر این قسمت رو توضیح بدی؟
چطوری این حس رو میشه توو خودمون ایجاد کنیم؟ ویژگی هاش چیه؟
بهار جون تو هم تنها نیستی خیلی هاااا مثل تو تنهان، یکیش خود من
از یه شکست عشقی و خیلی احساسی
ولی خدایی اصلا اجازه نمیدم روحیه م خراب شده
خودتو دوست داشته باش، دلتو...
دلتو انقدر با این حرفا نسوزووون
- - - Updated - - -









علاقه مندی ها (Bookmarks)