به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 33 نخستنخست ... 111213141516171819202122232425262728293031 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 324
  1. #201
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    ســـــــــــــــلام
    همگی خوبید؟خوش میگذره؟
    ماه رمضون شما رو هم برده؟!
    من که امروز بی سحری روزه گرفتم و الان دارم میرم تو افق محو بشم!
    من دارم از گرسنگی میمیرم و همکارم خامه با نون بربری تازه داره میخوره
    انقد هم با آب و تاب میخوره!!
    نون بربریش هم قشنگ معلومه ترده
    یه وقتایی هم روش عسل میریزه
    من گشنــــــــــــــــــــــ ــــــــــمه
    بی دل !من هم اون روز بد جواب دادم دوستم ,حلالم کن ,البته بعدش که احساساتم فروکش کرد تازه مغز حرفتو فهمیدم,حالااگه میخوای از دلم دربیاری بیا این همکار منوبا همون روش ادب کن
    حدای از شوخی ,امروز حالم خیلی خوبه و دلیلش هم اینه که بعد از ظهر امروز عازم مشهدم
    اگه قابل باشم نائب الزیاره ی همتون هستم
    اسم ها رو نوشتم که فراموش نکنم و امیدوارم خدا صدامو بشنوه و با وساطت امام رضا خواسته دل همگیتون رو مستجاب کنه
    اگه من پستی گذاشتم یا چیزی گفتم که کسی رنجیده خواهشا حلالم کنید
    ویرایش توسط taraneh89 : سه شنبه 15 مرداد 92 در ساعت 07:48

  2. 14 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 15 مرداد 92), deljoo_deltang (سه شنبه 15 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92), rozaneh (سه شنبه 15 مرداد 92), فرشته مهربان (سه شنبه 15 مرداد 92), کامران (سه شنبه 15 مرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 16 مرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 18 مرداد 92), مسافر زمان (سه شنبه 15 مرداد 92), بهار.زندگی (پنجشنبه 17 مرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 16 مرداد 92), دختر مهربون (چهارشنبه 16 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (سه شنبه 15 مرداد 92)

  3. #202
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    حالتون خوبه؟
    من هم شکر خدا خوبم.


    یکم از گذشته بگم تا برسم به امروز.
    یه بازی کامپیوتری قشنگی بود که قدیم‌ها، تقریبا ۴ سال پیش بازی می‌کردم. سبکش از این ترسناکا بود! به عبارت دقیق‌تر، از سبک Survival horror(کلیک کنید) بود.

    تقریبا تو کل بازی، فضاها مبهم، ترسناک و مضطرب‌کننده بودند. صداگذاری و موسیقی ترسناک هم تاثیر زیادی در فضاسازی داشت. خلاصه از همه چی می‌ترسیدیم دیگه... ترس از زامبی‌ها و مهاجمان ترسناک! ترس از این‌که مهماتت تموم بشه (و واقعا باید برای هر تیری که می‌زدی، حساب و کتاب می‌کردی!) و …
    اما به آخرای مرحلهٔ آخر که می‌رسیدی، اونجا که دیگه خان هفتم هم تقریبا داشت با موفقیت به پایان می‌رسید، یه تغییر واضحی توی صداگذاری و موسیقی به وجود میومد و یه موسیقی حماسی و پیروزمندانه به فضای بازی اضافه می‌شد.

    هنوز زامبی‌‌ها و اینجور چیزها بودن! هنوز باید فکر کمبود مهمات رو می‌کردی. اما انگار کارگردان بازی، تصمیم گرفته بود که این آخر کاری یه حالی بهت بده!
    اضافه شدن موسیقی حماسی، باعث می‌شد که دیگه ترسی از باقی مسائل نداشته باشی. این حس به بازی‌کننده القاء می‌شد که قوی‌تر از قبل شده و دیگه راحت می‌تونه جلو بره.

    اما غرض از این همه چرت و پرت‌گویی، می‌خواستم بگم که توی چند روز گذشته، چند بار بدون دلیل، چنین حسی بهم دست داد.
    بارها نوازش یه موسیقی بی‌صدای پیروزمندانه رو در وجودم حس کردم. انگار یکی بهم می‌گفت که بازی مشکلت (کژتابی داره این عبارت! "مشکل" اینجا مضاف‌ الیه برای "بازی" هست و صفت نیست!) دیگه به آخراش نزدیک شده و خلاصه افتادی توی سرپایینی.

    البته معلوم نیست که داشتن این حس، حساب و کتاب داشته یا نه.
    اما به لطف خدا امیدوارم. به تاثیر دعای شما دوستان هم بسیار معتقدم.



    یه توصیهٔ اخلاقی! هیچ‌وقت توی ماه رمضون، وسط ظهر نرید کوه! وگرنه مثل الان من می‌شید!

    البته جای شما خالی، از یه سمت جدید رفتیم و یه جای خیلی قشنگ رو کشف کردیم. جوی آبی بود که از دره می‌گذشت. کنارش درختای نسبتا بزرگی بودن.

    جوی نسبتا پر آب، سایهٔ کامل، هوای خنک، مکان هم که خلوت (البته توی ظهر ماه رمضون!) با خودم داشتم فکر می‌کردم که عجب مکان دو نفره‌ٔ خوبی هستش …
    البته دو نفره از نوع مشروعش! توی همین فکرها بودم که دیدم زیر یه تخته سنگ بزرگ، یه مار ۶۰، ۷۰ سانتی‌متری چنبره زده! اولین بار بود که توی فضای باز، مار می‌دیدم. کلی خورد تو ذوقم! یه مقداری هم ترسیدم!
    خلاصه که آقا ماره، منو از حال و هوای خیال‌پردازانهٔ فضای دو نفره و فکر کردن به این‌که بالاخره "یه روز خوب میاد" آورد بیرون و حقیقت زندگی رو بهم نشون داد! من هم حقیقت زندگی رو پذیرفتم و سریعا دور شدم ...

    ..

    یه حدیثی از پیامبر هست که هم از نظر محتوا و هم از نظر ادبی، خیلی زیباست. احتمالا شنیده‌اید:

    مَن طَلَبَ شَیئاً و جَدَّ، وَجَدَ و مَن قَرَعَ باباً وَ لَجَّ، وَلَجَ
    هر کس چیزی را بخواهد و تلاش کند، آن را می‌یابد،
    و هر کس دری را بکوبد و سماجت ورزد، آن در به روی او گشوده می‌شود.


    من خداییش موندم، مردم چجوری می‌شه که ناامید می‌شن؟!
    هر مشکلی راه حلی داره. فقط باید تلاش کنیم و ثابت‌قدم باشیم و البته سعی کنیم که خرابکاری هم نکنیم! چون خرابکاری، باعث می‌شه که دیرتر برسیم.

    ..

    ترانه خانوم، خوش به حالتون. التماس دعا.

    ..

    مدیر همدردی، به خاطر تغییر نام "دوستان" به "هم‌اندیشان" تشکر می‌کنم. واقعا کار خوبی کردید. ایشالا دلیل ارتباط‌ها و محتواشون هم مطابق و موافق با "هم‌اندیشی" باشه. نه چیزای دیگه...
    جملهٔ آخری که گفتم تیکه نبودا! یه وقت سوء تفاهم پیش نیاد ...

    ..

    این یکی دو شب آخر، التماس دعای زیادی دارم. در کنار دعاهاتون، دعا کنید که بازیِ مشکلِ من، زودتر و به نحو بهتری تموم بشه.
    من هم اینجا دعاگو هستم.

    در پناه حق.

  4. 14 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 15 مرداد 92), deljoo_deltang (سه شنبه 15 مرداد 92), hamed65 (چهارشنبه 16 مرداد 92), maryam123 (سه شنبه 15 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92), taraneh89 (یکشنبه 27 مرداد 92), پرنده غريب (چهارشنبه 16 مرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 16 مرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 18 مرداد 92), بهار.زندگی (پنجشنبه 17 مرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 16 مرداد 92), دختر مهربون (چهارشنبه 16 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (چهارشنبه 16 مرداد 92)

  5. #203
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array
    سلامامروز يك اتفاق جالب براي من افتاد(البته شايد فقط براي من جالب باشه)...تو كتابخونه داشتم به اصطلاح درس مي خوندم...نشسته بودم يهو يك بوي ادكلن به مشامم رسيد...مثل فيلم ها كه نشون ميدن بوي اين ادكلن منو ياد يك سري خاطره مينداخت ولي واضح نبود...اين بو قلبم رو به فشار مي اورد يه جورايي تركيبي از خاطره خوب و بد بود انگار...اين قدر به مخم فشار اوردم كه فقط بفهمم اين عطر رو كجا بو كردم ولي يادم نمي اومد...واقعا يك حس عجيبي بود....
    اخرش يادم اومد..همچين ادكلني با هم چين بويي قبلا يكي بهم هديه داده بود ...خالم داشت ميرفت كربلا منم يك ذره ازش رو روسري پاشيدم تا خالم بندازه حرم...چند روز بعد دنبالش مي گردم ميبينم خالم با خودش برده...با اين عطر يك خاطره باحالي دارم مال دوران دبيرستان...اخ كه چقدر دلم واسه مجردي تنگ شده...


    دختر مهربون جونم...منم ازت هميشه انرژي مثبت ميگيرم،تو رو هم شبيه اواتارت تصور ميكنم(خيلي بامزست)...خيلي خوشحالم از اين كه نسبت به من همچين حسي داري...فكر مي كردم تو اعصاب همم ...باز خوبه خدا رو شكر
    كاش به ادما فرصت داده ميشد كه يك بار به عقب برگردند....واسم جالبه ببينم چي ميشه!!!!
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  6. 11 کاربر از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده اند .

    maryam123 (جمعه 18 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92), کامران (پنجشنبه 17 مرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 16 مرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 18 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (پنجشنبه 17 مرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 16 مرداد 92), دختر مهربون (چهارشنبه 16 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (چهارشنبه 16 مرداد 92)

  7. #204
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array


    سلام

    عیدتون مبارک.

    تو این تعطیلات همچین چیزی میچسبه به شرط اینکه اون که خوابیده ما باشیم

    خوش باشید.بای

  8. 13 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), maryam123 (جمعه 18 مرداد 92), omid65 (جمعه 18 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92), rozaneh (جمعه 18 مرداد 92), sayeh_m (جمعه 18 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 18 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 23 مرداد 92), دختر مهربون (جمعه 18 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  9. #205
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام عید شما مبارک
    ماه رمضان امسال هم تموم شد به چشم برهم زدنی ....
    معمولا روز آخر ماه رمضون ی حال معنوی خاص به آدم دست میده و احساس می کنه فرصت ها را از دست داده و..... نمی دونم شما هم این حال رو تجربه کردید یا نه؟؟؟

    ولی من به شدت تجربه کردم البته یکم احوالاتم در بعد مادی تجلی کرده بود

    یک ساعت به افطار مونده بود یهو حس کردم ای دل غافل ماه رمضون واقعا تموم شد.. و من فرصت ها رو از دست دادم ...و اصلا درست حسابی زولببا بامیه نخوردم امسال .همسرم هم خونه نبود سریع حاضر شدم رفتم روبرو خونمون یک
    پاساژ کوچیک محلی هست رفتم یک راست سراغ قنادی و چند تا دونه بامیه و زولبیا خریدم گفتم تا ماه رمضون دیگه کی مرده کی زنده اس این روز آخری دلی از زولبیا بامیه در بیارم.

    تو پاساژ ی مغازه عطر فروشی هست وایسادم جلوی ویترنیش عطراشو ببینم یهو دیدم یه موجود فسقلی چسبید به پام .ی پسر بچه کوچولو بانمک فندق بلا .

    خیلی با مزه بود داشت بستنی می خورد .عزیزدلم انقدر حواسش به بستنیش بود فکر کرده بود من مادرشم .اصلا حواسش نبود که من غریبه ام .اراستش اول اولش ی لحظه ترسیدم .ولی بعد چندثانیه نگاهش کردم دستشو گرفتم اون همچنان زل زده بود به ویترین و مشغول بستنی خوردن بود.
    دلم یهو ضعف رفت برای مادر بودن .......خیلی خوب بود احساس مادرانه .اون لحظه از ته قلبم
    آرزو کردم هیج جای دنیا هیچ زنی تو حسرت مادرن شدن نمونه...

    بدونه اینکه متوجه بشه منو اشتباه گرفته نامحسوس دادمش دست مامانش و رفتم این آخرین افطار رو با زولبیا بامیه خودمو خفه کردم.
    -----------------------
    آقای کامروا حالتون خوب شد ؟

    آقا یbaby چرا دیگه نمیاد باز؟

    بهار زندگی دلم برات تنگ شده .چند روز پیش تاپیک های قدیمیت رو خوندم

    برای بهار شادی هم همین طور.

    برای پاییزان گلنوش و چشمک هم همین طور.
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  10. 11 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 18 مرداد 92), hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), omid65 (جمعه 18 مرداد 92), reihane_b (جمعه 18 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 19 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (جمعه 18 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 24 مرداد 92), دختر مهربون (جمعه 18 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (جمعه 18 مرداد 92)

  11. #206
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    سلام به اعضای خوب تالار
    من سه رو ز مشکل اینترنت دارم نمی توانم به تالارهمدردی بیایم مشکل اینترنت قطع و وصل می شود اینترنت پر سرعت شاتل دارم پشتییانی فنی شاتل مشکل اینترنت پیگیری می کند مشکل اینترنت پر سرعت زودتر حل شود خیلی دلم برای تالارهمدردی تنگ شده است
    باتشکر

  12. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), reihane_b (شنبه 19 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 24 مرداد 92), دختر مهربون (شنبه 19 مرداد 92)

  13. #207
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    چیزی که نازنین تعریف کرد، منم یکی دوبار تو موقعیتش بودم.

    توی این شرایط، خیلی نگران این میشم که بچه سرشو بلند میکنه چه حسی بهش دست میده وقتی میبینه من مادرش نیستم.

    هر چقدرم که با مهربونی نگاهش کنم بازم از دیدن من میترسه.
    تنها وقتی هست که برای خوشحال کردن یه بچه واقعا هیچ کاری از دست آدم بر نمیاد!

    بازم خوبه این بچه کوچولوی قصه نازنین متوجه نشده. آخی! چقدر راحت تو دنیای خودشون غرق میشن. آدم حسودیش میشه به زندگیشون!



    -------------------

    راستی عید همه مبارک باشه
    حال و احوالتون رو به راه باشه

    همه که رفتن مسافرت و خوش گذرونی

    خوش باشید
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  14. 8 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 20 مرداد 92), نازنین آریایی (شنبه 19 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 24 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (شنبه 19 مرداد 92)

  15. #208
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array
    سلام به اعضای خوب تالارهمدردی
    عید سعید فطر مبارک باد
    من از فردا چند وقت به مرخصی می روم
    اعضای خوب تالار و مدیران خوب تالار خیلی دوستت دارم

  16. 9 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 19 مرداد 92), hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 20 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (شنبه 19 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 24 مرداد 92), دختر مهربون (یکشنبه 20 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (شنبه 19 مرداد 92)

  17. #209
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چم شده ؟ نمي دونم .
    چرا ديگه راحت نمي خندم؟
    نمي دونم .
    چرا شاد نيستم ؟
    نمي دونم.
    چرا ديگه حرفي از ازدواج نميزنم ؟ نمي دونم.
    چرا توي عيدها و خوشحالي ها كه همه شادن ، من ناراحتم ؟ نمي دونم.
    چرا ديگه هيچ موفقيتي خوشحالم نمي كنه ؟
    نمي دونم.

    فكر مي كنم همه اينها با يك انتخاب خوب در زمينه ازدواج درست ميشه.
    اما آيا اين تفكر درسته؟
    نمي دونم.

  18. 6 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 19 مرداد 92), hamed65 (شنبه 19 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (یکشنبه 20 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 24 مرداد 92), دختر مهربون (یکشنبه 20 مرداد 92)

  19. #210
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه.مثلا من کمرهمت روبسته بودم بعد ماه رمضان درشرف ازدواج وپیداکردن سوژه مناسب قراربگیرم حالاگفتم چرخی هم توی همدردی بزنم ببینم وادی تأهل چقدر با افکار ما میخونه چقدریه جور دیگه ست اول که دیدن مشکلات بقیه کلی تو دلم روخالی کرد .الان که میخام برگردم به عقب وتجرد یاد عذب بودن وعقوبت نصف دین نداشتن میفتم به فکرتأهل هم میفتم یاد دهن آسفالت شدن واون حرفا به قول دیالوگ فیلم"اخراجیها"مگه ما(مجردها)جاده خاکی هستیم.ولی بنازم به شانس خودم هروقت اراده کردم دلار مثل شمارشگرپمپ بنزین بالامیرفت به محض منصرف شدن برمیگشت سرجاش.فقط امیدوارم توی مقدرات شب قدرامسال دلار رو زیر ۱۰۰۰تومن حساب کرده باشن یعنی میشه؟؟چقد خوش اشتها!!

    - - - Updated - - -

    omid65 عزیزفکرکنم باید دلو زد به دریا یعنی چشاروبست وشیرجه زدبه دریا اگه شانس بیاریم اون موقع دریا خشک نشه

  20. 9 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 20 مرداد 92), omid65 (شنبه 19 مرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 20 مرداد 92), مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92), بهار.زندگی (یکشنبه 20 مرداد 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 24 مرداد 92), دختر مهربون (یکشنبه 20 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 24 مرداد 92), صاعد (شنبه 19 مرداد 92)


 
صفحه 21 از 33 نخستنخست ... 111213141516171819202122232425262728293031 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.