به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 دی 93 [ 14:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-02
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    2,042
    سطح
    27
    Points: 2,042, Level: 27
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 108
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط حساس نمایش پست ها
    متاسفم که ارتباط خانوادگیتون باعث میشه سخت تر فراموش بشه... درسته که الان در گرماگرم این احساس خیلی بد هستید وفکر میکنید اگر تنها باشید راحتترید ولی شاید بهتر باشه بعد از مدتی که کمی رنجش خاطرتون کمتر شد به فکر ازدواج به شکل جدی باشید چون شاید ورود شخص جدیدی به قلبتون بخصوص کسی که با ملاکهاتون همخوانی داشته باشه خیلی خیلی کمکتون کنه. توی این مدت میتونید سرتون رو به چیزایی که براتون خوشاینده و فکرتون رو مشغول خودش میکنه بپردازین. مثل تحصیل و مطالعه یا اگر شاغلید بیشتر به کارتون تمرکز کنید. این دوره مثل یه دوره نقاهت بعد از علاج هست که شما الان راه علاجش رو میدونید و شاید تصمیم به آغازش گرفتید و فقط این دوره نقاهت رو باید از هرچیزی که شما رو به یاد اون میندازه دوری کنید حتی اگر تونستید با بهانه درس و کار و غیره شخص شما رفت و آمدتون رو باهاشون کمتر کنید یا زمانی که حدس میزنید اون نیست برید و کلا تمرکزتون رو ازش بردارید.
    یه موضوع مهم هم اینه که عشق مثل مریضیه که هرقدر پخش بشه درمانش سختتره. سعی کنید از این موضوع و حتی از علاقتون و رفتارش با شما، دیگه با کسی حرف نزنید چون به تعداد نفراتی که میدونن در شما اثر میزاره و پخش میشه...

    بله حق با شماست، باید تمام تلاشمو بکنم که هر چی خاطره ازش دارم رو سعی کنم که فراموش کنم یا حداقل کمتر بهش فکر کنم. خیلی سخته این حس ....

    من الانشم دانشجوی سال آخر ارشد هستم و دارم تحصیل میکنم و چند روز دیگه هم آزمون استخدامی و مصاحبه واسه کار دارم، که متاسفانه با این وضعیت تا حالا اصلا نتونستم تمرکزی روی آزمون داشته باشم، و مقالاتی که داشتم کار میکردم رو فعلا رها کردم. چون تمرکزی روی کارام ندارم.
    نمیدونم شاید یکم بدور از درس باشم یا یک سفر برم حالم رو بهتر کنه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید a.r تشکرکرده است .

    حساس (یکشنبه 20 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برای ارشد درس بخونم یا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط terme00 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مهر 93, 13:48
  2. نمی دونم تا کجا ادامه بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط sonia73 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 92, 09:26
  3. بر سر دوراهی ادمه زندگی و طلاق؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط mahshid61 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 خرداد 91, 01:42
  4. اجازه می دهید مطالبم را اینجا بگذارم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط parvaz2010 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 تیر 89, 09:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.