خیلی خوب راهنمایی کردین
میدونی عزیزم گاهی آدم تو مرحله پذیرش به این فکر میکنه که دیگه فرصتی برای انتخاب نداره یا اینکه این طرف رو این همه سال شناخته حالا باید از اول یکی دیگه رو بشناسه، باید بتونی این فکرارو از خودت دور کنی
مرحله پذیرش یعنی همه جوره با خودت کنار بیای، بشینی به رابطت فکر کنی اینکه بفهمی و درک کنی تموم شدنش بیشتر به نفعت هست تا ادامه دادنش






علاقه مندی ها (Bookmarks)