عزیزم شما مشکل عصبی داری و باید دارو درمانی را ادامه دهید. همچنین بهتر است این قدر به خودتان فشار وارد نکنید. هم درس هم کار هم مسایل دیگر. شما الان باید درمان شوی و درمان شدن شما در اولویت و از هر چیزی مهمتر است. پس بهتر است از بین این کارها یکی را که از همه مهمتر و حیاتی تر است انتخاب کنی و بقیه را به بعد موکول کنی. اگر یک آدم قبراق و پرانرژی و سالم بودی من خودم به شما پیشنهاد می دادم همه این کارها را با هم انجام دهید. اما الان بیمار شده اید و نباید خودتان را به خطر بیندازید. باید بگویم علاوه بر تهوع استرس و فشار عصبی مداومی که شما دارید می توانید بیماری های بسیار جدی برای شما ایجاد کند که به راحتی درمان نمی شود. پس اولویت زندگی خود را روی درمان خود بگذارید.
از فعالیت های استرس زا به شدت پرهیز کنید. اتفاقا درست متوجه شده اید. رابطه های دوستی با جنس مخالف بسیار آسیب زننده است و چرایش را همه می دانند. شما باید از این روابط و هر چیز استرس زای دیگری پرهیز کنی. سعی کن در کارهایت نظم داشته باشی تا به خاطر دیر شدن یا عقب افتادن کاری استرس نگیری. ضمنا پیش یک روانپزشک کاملا مطمئن برو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)