صبور باشید این احساس (بد) همیشه مهمان شما نیست!من دانشجوی دکترام.زیبایی دارم.یه کار و درآمد خوب دارم.
حتما لیاقتت رو نداشته!همه سرمایه گذاری ها همیشه سود دهی مورد نظر ما رو ندارند.
صبور باشد و برای خود مشغله ای پیدا کنید!ورزش / کار / پایان نامه
لیاقتت رو نداشته یقینا"








علاقه مندی ها (Bookmarks)