به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    منای عزیز

    از خوندن پستت خیلی ناراحت شدم.

    دختری با اینهمه کمالات که بیان کرده چرا باید وابسته و معتاد به یک فردی سو استفاده گر بشه؟!

    همانطور که گفتی مقصر اصلی خودت بودی که این رابطه معلوم الحال را شروع کردی؟!

    حتی زمانی که متوجه رابطه آن شخص با دیگری شدی و یا عکس العمل او را در مورد ازدواج با خودتت دیدی باز ادامه دادی؟!

    می دانی ضرب المثلی هست که می گوید

    " آنکس که خواب است میتوان بیدار کرد ولی آنکس که خودش را به خواب زده نمی توان بیدار کرد."

    آری نمیتوان شما را بیدار کرد مگر اینکه به خودت بیایی؟!

    واقعا چرا منا دختری با این همه کمالات باید اینقدر عزت و احترام خود را پایین بیاورد و برای ازدواج ازکسی اینچنین

    فرصت طلب درخواست کند؟!

    آیا متاهل شدن واقعا اینقدر ارزش دارد که اعتبار و شخصیتت لگد مال شود؟!

    آیا منا باید اینقدر خودش را دست کم بگیرد که به خانه یک مرد برود و همه جوره فداکاری بکند تا شاید این مرد خواستگارش شود؟؟

    منا جان دیگر پیروی از دل و هوست بس است یک stop بزرگ به خودت بده از تکنیکهای توقف فکر این تالار استفاده کن.

    لطفا دیگر هیچ تماس نه اس ام اس نه تماس تلفنی نه حضوری و .... با این فرد نداشته باش.

    اگر امکانش هست محل کار یا محیطهایی که احتمال دیدار با ایشان را داری بطور کل ارتباطت را قطع کن.

    حسابی وقتت را با عبادت با خدا و ورزش و تفریح و کار پر کن و در صورت امکان مدتی از یک مشاور خانم با تجربه برای بازگشت عزت نفست کمک بگیر.

    اگر مواظب خودت نباشی و جلوی ضرر را از همینجا نگیری و مرتب دنبال چراهایی باشی

    که بطور کلی می توان گفت پاسخ همه آنها رفتارهای نابالغانه - نامتعهدانه و هوس محوری بجای عقل محوری بوده این 6 سال می شود 7 سال و 10 سال و .... یک عمر
    ویرایش توسط sanjab : سه شنبه 15 مرداد 92 در ساعت 14:36

  2. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    پسرایرونی (سه شنبه 15 مرداد 92), دختری تنها (سه شنبه 15 مرداد 92), شوکا (سه شنبه 15 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.