به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 156
  1. #71
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    5
    سطح
    1
    Points: 5, Level: 1
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهار جان این دوست بالایی هم بیراه نمیگه ها!
    از نظر من حرفشون صحیحه
    وقتی مثلا اون دوستمون میگه هدف نداری منظورش این نیست که کلا تو زندگی ات بی هدفی مثلا خودتم نخواهی جسمت هدفش زنده موندنه .... منظورش اینه هدفت از ازدواج چیه؟! مثلا دور از جون شما کسانی هستند با ازدواج میخان خودشونو به خود و اطرافیانشون ثابت کنن که متاسفانه چنان گندی به زندگی شون میخوره که تا چن سال اثرش پاک شدنی نیست! که واضحا خودش منظورشو بالا گفته
    شاید شاید شاید شاید شما منتظری همین دوست مجازیت بیاد خواستگاریت
    منتظری یا نه ؟ تکلیفتو معلوم کن با عرض معذرت از تمام حضار مجازی از جمله خودم ..ادم مجازی فقط در همون حد مجازی باقی بمونه شاید بهتر باشه باور کن (بازم معذرت ) چنان جونور های عجیبی پس این آیدی های جینگول قایم شدند که تو کابوس هم حتی شاید ندیده باشی بهم ثابت شده آدم ها در محیط مجازی شاید 180 درجه متفاوت تر از اون جوری که تو محیط عادی هستند رفتار می کنند یا مثلا میخان اونجوری که آرزو داشتن تو محیط واقعی باشند رو اینجا اجرا سازی کنن
    تو میخای اون بیاد سراغت ؟ ازش خواستی ؟ اون یعنی حتی اشاره اس به دیدنت نکرده؟ شاید لازم نباشه اینا رو اینجا بپرسم ولی فکر کنم این سوال راهگشا باشه .... فرض کن یه نفری بیاد خواستگاریت آیا تو در ذهنت اون رو با شرایط اون شخص مجازی مقایسه میکنی یا نه؟اصن بیخیال خاستگار فرضی و مثالی آیا اصلا تا حالا شده ادم های اطرافت رو با اون شخص مجازی مقایسه کنی؟ ( حتما میدونی رفتار ما بازخورد افکارمونه به صورت ناخودآگاه البته)

    عزیزم منظوور بچه ها از ارتباط اجتماعی ضعیفتو قوی کنی این نیست که مثلا تو محیط شرکت بری با همه چاغ سلامتی کنی یا هر هر کرکر نه عزیزم
    مطمئنا خودت میدونی ! مثلا من به شخصه آدمی هستم نیاز دارم آدم های اون محیط مثلا سرکارمو یه چن بار ببنیم بعد کم کم یخم وابشه این حتی در مورد دخترا .هرچند برخورد اول خیلی مهمه اما نخواستم این رفتارمو عوض کنم چون یه وقت هایی اونو منطقی می بینم شما بگو به عنوان مثال تو میحط دانشگاهی که بودی و توش درس خوندی شما برخوردت با آدم ها چطوری بود؟ میشه توضیح بدی؟
    شما فقط گفتی اهل دوست پسر نبودی خب اینی که گفتی یه سبک اجتماعی برخورد با آدم ها نیست فقط یه جور رفع نیازه که بعضی ها اینجوری رفعش می کنن اما باز هم میگم این یه سبک رفتار اجتماعی نیست اینا رو باهم قاطی نکنی !
    عزیزم ماها گاهی اشتباهات رفتاریمون رو پای دین میزاریم مثلا میگیم من به نامحرم حتی سلام هم نمی کنم چه برسه به حرف زدن چون دین به من گفته!! من دیدم کسانی رو که وقتی باهاش یه کسی از سمت شخص دیگه ایی که چنین اعتقادی رو داره باهاش برخورد میکنه (حتی اون هایی که مذهبی لایت هستند ) بهشون برمیخورد که مثلا این دختره تو ما چی دیده که اینجوری برخورد میکنه!! عجیبه ولی خنده دار !!!

    نمی خوام اینجا کسی رو به محاکمه بکشم و یا رفتار و اعتقاد کسی رو به نقد اما واقعا این اشکالات رفتار اجتماعی به خاطر اینه که جامعه یه جورایی دوقطبی شده برخورد ها جوری شده که انگار یا باید افراطی باشی یا تفریطی که همه هم می دونن این روش ها اشتباهه به عنوان راه حل ادامه رو جواب بده
    آیا تا حالا شده از رفتار اجتماعی شخصی خوشت بیاد مثلا دوستانت ، یا حتی اشخاص اینجا)؟ می تونی چند تا از رفتار هاشو بنویسی و ببینی آیا این ها رو خودت هم داری یا نه
    راستی در مورد خودم و همه مضمون این جمله دوستمون صدق میکنه که " ریشه تمام ناراحتی ها ، ناامیدی ها ، خواستن نشدن ها در وجود خودمونه "
    پیشنهاد میکنم اگه می تونی سخنرانی های آقای فرهنگ رو گوش کن
    اگه خواستی جواب سوالات رو بده
    -------------------------------
    پ.ن 1- خواننده باید عاقل باشه چون نویسنده اصن و ابدا ویرایش و ویراستاری بلد نیست متاسفانه
    پ.ن 2- بهار خانم لطفا در مورد حرف های بقیه حالت تدافعی نداشته باش عزیزم همونطور که میدونی خودت ایراد داری و ایراد جای دفاع نداره و اون کسی که نظر و راهکار گذاشته وقت عزیز رو تقدیم شما کرده
    پ.ن 3-

  2. 2 کاربر از پست مفید JSS_jasmine تشکرکرده اند .

    نوروزیان. (شنبه 12 مرداد 92), دختری تنها (شنبه 12 مرداد 92)

  3. #72
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    ویرایش توسط مصباح الهدی : جمعه 11 مرداد 92 در ساعت 22:24

  4. #73
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 دی 93 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1392-5-07
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    1,146
    سطح
    18
    Points: 1,146, Level: 18
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 38 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    یک حقیقت مرد زیاد احساساتی نیستن اگر فکر کردی فکه می تونن خلاء زندگی تو پر کنند اشتباه کردی نگفتم احساسات ندارن گفتم زیاد احساساتی نیستن تو می خوای احساس مطلق بودن به کسی رو داشته باشی این در صورت اجتماعی بودن هست نه فقط درس بخونی توی خونه باشی.

  5. کاربر روبرو از پست مفید aroosh تشکرکرده است .

    نوروزیان. (شنبه 12 مرداد 92)

  6. #74
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام بهار عزیز. ببخشید دیر جواب دادم. قد شما شاید کمی کوتاه باشه اما اونقدر نیست که مشکل ازدواجت رو بتونیم به اون نسبت بدیم. تصور میکنم شما بخاطر حجب و حیا زیاد از حد شرایط آشنایی با جنس مخالف رو از خودت گرفتی. توجه داشته باشید هر آشنایی با یک پسر به معنی دوستی و ایجاد رابطه معنی نمیده.

  7. #75
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    مصباح جان آقای فاطمی نیا پارسال در برنامه این شب ها در مقابل آقای درستکار این حرف رو که چند سالیه اس ام اسی بین مردم رد و بدل میشه و به ایشون نسبت داده میشه تکذیب کردن و گفتن بنده همچین حرفی نزدم

  8. #76
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    ممنون سارا جان.همین الان ویرایشش کردم.بازم ممنون

  9. #77
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آبان 93 [ 00:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-06
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,962
    سطح
    26
    Points: 1,962, Level: 26
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 34 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درباره نقش قد در رابطه ، تحقیقات زیادی شده که حتما در اینترنت دیدید. مثلا در تحقیقی که در انگلستان انجام شده ، مشاهده کردند که خانمهای با قد 151 تا 158 سانتیمتر ، نسبت به بقیه خانمها در روابط با مردان موفق تر هستند و احتمال اینکه ازدواج کنند و بچه داشته باشند بیشتر هست. در حالی که متوسط قد خانمها در این تحقیق 162 سانتیمتر گزارش شده.
    لینک خبر در سایت Newscientist:
    Short women more successful with men

    این نتایج هم بین کشورهای مختلف چندان فرقی نمی کنه چون منشا طبیعی داره. پس همونطور که دوستان گفتن ، قد شما نمی تونه مشکلی داشته باشه چون ظاهرا شما در محدوده حداکثر جذابیت هستید

  10. کاربر روبرو از پست مفید Parsa1 تشکرکرده است .

    majid_k (شنبه 12 مرداد 92)

  11. #78
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از همتون ممنونم عزیزانم
    همه میگید اجتماعی باش و لی جالب که نمگید چطور و از کجا شروع کنم
    میگین برو با مامانت مهمونی ولی دوستام خوبم اجتمعی بودن فقط این نیست شاید خیلیم رفتم مهمونی ولی اونجا چطوری شروع کنم؟
    چطور رابطه برقرار کنم؟نه تنها با مردا,کلا میگم
    خواهش میکنم راهنمایییم کنییییییییییییییییید

  12. 2 کاربر از پست مفید bahar.65 تشکرکرده اند .

    arash_omidi86 (سه شنبه 15 مرداد 92), دختری تنها (شنبه 12 مرداد 92)

  13. #79
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array


    - - - Updated - - -

    کسی اینجا نیست؟شمام خسته شدین دیگه جواب نمیدین؟
    اونیکه گفتم باهاش تو نت دوستم اونم تنهام گذاشته چندروزهکمکم کنید
    دارم سکته میکنمحالم خوش نیست به کمک و همدردیتون نیاز دارم

    - - - Updated - - -

    کسی اینجا نیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسستدارم سکته میکنم

  14. #80
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اینو به من توی یکی از تاپیکام توصیه کرده بودن.
    ازدواج مثل آب خوردن آسان است!
    می تونی متن هایی هم که هست توی سایتش بخونی.

    سکته هم نکن! چیزی که همیشه با ماست خود ماست. پس از تنهایی نترس. مخصوصا موقتیش. توی موقع هایی که تنهایی به خودت برس. بعدش هم با ادمای دیگه ای با دوست خونواده همکار یا هر چی. اما از خودت از تنهایی نترس. با خودت راحت باش. یعنی در هر موقعیتی حداقل سعیتو بکن که خوشحال باشی. وقتی که تنهایی خوشحال باش. وقتی هم که با بقیه ای خوشحال باش.
    ویرایش توسط meinoush : پنجشنبه 17 مرداد 92 در ساعت 18:51

  15. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92), دختری تنها (جمعه 18 مرداد 92)


 
صفحه 8 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.