خداروشکر که اینجا رو پیداکردم وشما دوستای خوبو الان دارم که دیگه کمتربهش فک کنم.ولی همه میگن چون لیاقتتو نداش رف ینی من اینقد خفنم خودم خبرندارم؟
- - - Updated - - -
بدا تواین مدت هرکی میگف وابسته طرفم نمیدونستم ینی چی؟ولی الان فهمیدم وابستگی از عاشقیم بدتره!کاش حداقل عذاب وجدانه رو داشته باشه ینی داره؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)