به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    مرضیه جان،

    خوشحالم که تونستی تصمیم بگیری و علیرغم نگرانیت بابت خانواده و حرف مردم، تسلیم یک ازدواج اشتباه نشدی.
    تبریک می گم که شجاعت داشتی که بر ترسهات غلبه کنی و راهی را بری که فکر می کردی درست است.

    توانایی و شرایط آدمها با هم فرق می کنه. اگر خواهر شما کارمند دولتی است دلیل نمی شه که شما هم حتما باید همون راه را بری که موفق بشی.
    بهتره هر چه زودتر مشغول به کار بشی.
    شرکت در آزمون استخدامی، چیزی نیست که لازم باشه شما بشینی تو خونه و بخونی.
    می تونی هر شب کمی مطالعه داشته باشی و اگر آزمونی بود شرکت کنی.

    اگر رئیس قبلیت قبول کرده بود که حقوق و مزایای بهتری بهت بده و شما را بیمه کنه،
    مزاحمت اون کارمند بانک دلیل خوبی برای سرکار نرفتن نیست.
    من متوجه نشدم چرا بخاطر اون آقا کارت را ول کردی.

    تدریس هم کار جالب و پویایی هست. می تونی برگردی سر اون کار.
    در سنی نیستی که بخواهی شرایط کاری را پس بزنی و منتظر کار بهتر باشی.
    بهتر هست کار را شروع کنی و گام به گام بری جلو و ارتقا پیدا کنی.

    10-20 سال بعد که خسته می شی و به فکر بازنشستگی و بیمه و ... می افتی، افسوس می خوری که چرا سالهای جوونیت را نشسته بودی توی خونه
    و حالا بخاطر یکسال بیمه بیشتر باید بری سرکار.

    الان که جوان هستی و مجرد سریع برو سرکار.
    بعدها که وارد زندگی متاهلی بشی، ممکنه مجبور بشی بخاطر بچه ها چند سال کار نکنی و ...
    این فرصت ها را الان از دست نده.

    توی خونه نشستن
    گوش کردن به حرفهای فامیل که هر روز یکیشون زنگ می زنه و با مامانت حرف می زنه
    غرغرهای خانواده
    و حرفهای خاله زنکی در و همسایه
    بیشتر اعصابت را خورد می کنه و افسردگیت را تشدید می کنه.

    خیلی ها می آن تالار و مشاوره می گیرند و مطمئن هستند که جدا شدن به نفعشونه
    اما جراتش را ندارند
    می تونم همین الان دو تا تاپیک بهت بدم بری بخونی که ببینی افرادی با چه سابقه کاری یا تحصیلی یا خانوادگی ... ترس از تصمیم گیری دارند و توی برزخ موندن

    به هم زدن یک نامزدی اشتباه اون هم برای دومین بار و اون هم یک نامزدی فامیلی
    شجاعتی می خواد که کار هر کس نیست
    تو دختر شجاع و محکمی هستی که تسلیم حرف دیگران و ترسهات نمی شی.
    پس می تونی باز هم موفق بشی.
    نگران نباش

  2. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    Darkness (سه شنبه 08 مرداد 92), shapoor (سه شنبه 08 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. چرا باید کمی اشتباه بکنی؟
    توسط khaleghezey در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 مهر 94, 12:43
  5. اظهار تمایل همکار خانم به ازدواج و نحوه رد بدون دلخوری؟
    توسط sayrex در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 شهریور 91, 23:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.