لیلا جون ممنون از اینکه وقت عزیزتونو به من اختصاص میدین میدونم عزیزم کارم اشتباه بود و بقول بی دل فقط به دنبال سرپوش گذاشتن بر اشتباهاتم بودم و اینکه خودمم میدونم مشکلات پدر مادرم ربطی نداره که من بخوام با پسرا رابطه داشته باشم، من تا ۳ساله پیش با چند نفر دوست میشدم و باهاشون تلفنی حرف میزدم اما بعد از اون با یکی آشنا شدم که هفتهٔ بعد از اولین باری که دیدمش مامان هامون در جریان قرار گرفتن و بعدم یک سال بعد هم پدر اون هم پدر من به طور اتفاقی با هم آشنا شدن، و میدونن رابطمونو،حدوداً ۱.۵ سال طول میکشه تا بخوایم باهم ازدواج کنیم ولی من قلبا راضی نیستم و حس خوشحالی ندارم که اینها همش به خاطره خلأهای درونی من که نمیتونم خوشحال باشم .عزیز دلم راه اشتباه رو انتخاب نکن خواهش میکنم تو تنها نیستی,مامان مهربونتو داری,خواهر گلتو داری و مهمتر از همه خدا را داری و البته اگه لایق بدونی ما هم مثل یه دوست کنارتیم .وقتی مییام و تاپیک شمارو مخونیم و نظر میدیم معنیش اینه که نگرانتیم و برامون عزیزو محترمی پس تنها نیستیبی دل عزیز ممنون میشم اگه برام لینکشو بذرید متاسفانه نتونستم پیدا کنم البته یه چیزایی راجع تکنیک توقف فکر آقای میدونم ولی یادمه معمولاً برای کسایی بود که میخواستن یه نفرو فراموش کنن نه یه خاطره. نمیدونم شاید درست متوجه نشدم ،باز هم ممنون از وقتی که برام میذاریدسعی کن از طریق صحیح و یاد گیری یکسری تکنیک ها و تمرین مداوم اونها انشالله گامی برای حل این مشکل بر داری.
الان باز هم توصیه میکنم جواب های آقای sci به صابر و بهار زندگی را بخوان انشا الله میتونه تا حد زیادی کمک ات کنه.،





،
که بیشتر به داد و دعوا ختم میشه !
،مثل مامانم که پذیرفته و باهاش کنار اومده
و وقتی که چند جا مطلب خوندم فهمیدم برای اینکه بتونیم دیگران رو ببخشیم و رها کنیم باید اول خودمون رو ببخشیم ،که من تواین قسمت ضعیفم ،ممنون میشم کمکم کنین
حتی وقتی که حس کردم خیلی حوصلم سر رفته و عصبی بودم هم نیم ساعت بیرون رفتم و بعد کاملا آروم و ریلکس بر گشتم خونه، این راهکار فوقالعاده بود، از فردا هم همینکارو ادامه میدم و سعی میکنم که واسهٔ خودم کلی برنامه بچینم که بیکار نباشم اصلا، باز هم ازتون تشکر میکنم برای وقت با ارزشی که صرف راهنمایی من میکنید
از همین امروز شروع میکنم به تهیهِ لیستی که گفتید،و بعد نتیجه رو بهتون الام میکنم
در ضمن دارم تکنیک های وب سایت جادوگری رو که بهم پیشنهاد دادین مو به مو اجرا میکنم و تغییر خیلی محسوسی توی آرامش درونیم میبینم ،من واقعاً دوست دارم خودمو اینجوری ببینم و تمام سعیمو میکنم که ادامه بدم
و با کسی الکی بحث نکنم ،چند بارم موقعیتی پیش اومد که خیلی خوب خودمو کنترل کردم
واقعاً نمیدونم چطوری محبت هاتونو جبران کنم...

علاقه مندی ها (Bookmarks)