این دنیا محل رقابته پسر خوب
همه ی ادما نباید خوب باشن که عزیز
خدا عقل داده یکی ازش درست استفاده میکنه یکی هم نه از گردن به بالا خلاصه همه قرار نیست تو این دنیا خوب زندگی کنن و خوب باشند ناخالصی هم توشون هست که این جور ادما جزء ناخالصی محسوب میشن
اما حرفتو قبول دارم که میگی طرف با 100 نفر بوده دنبال یه دختر خوب میگرده ولی بهت بگم بلاخره چوب کاراشو میخوره عزیز مثل همون رفیقم. از زنش نخورد از جای دیگه می خوره مطمئن باش
اما قبول ندارم میگی الان همه رفتن تو این راه یعنی چی الان یه بی احترامی به من و امثال تو که تو این تالار هستن که کم هم نیستن.یعنی ما مشکل داشتیم نرفتیم سمت این جور مسائل.؟
من خودمو مثل خودت نگه داشتم رفیقامم همه مثل رفیقات بودن اما مهم اونه که خودت با اونا یکی نشی الان بیشتر دخترایی که میان تو این تالار در مورد مشکلات ازدواجشون اعم از بی خواستگاری و اینا بحث میکنن که امیدوارم دیدی بر تاپیک هاشون داشته باشی اینا هیچ کدومشون با پسر نبودن و خواستگار ندارن چرا چون سن ازدواج رفته بالا مشکلات کاری و اجتماعی باعث شده که جوونی مثل شما قدم برای ازدواج نزاره. ما نباید قضاوت بیجا کنیم منم نه کارشناسم نه حرفه ام در این هستش نظر شخصیم و با 26 سال زندگی در اجتماع برات عرض می کنم
دوستانت فقط برای کلاس گذاشتن که خودتم گفتی میان از این حرفا می زنن که تو فکر کنی اونا یا چقدر دختر باز ناهری هیتن یا بزرگ جامعه ولی یادت باشه بزرگ اونیه که عقلش کار کنه خودت بگو اونا عقلشون کار میکنه؟
مطمئنا نه چون اگه کار میکرد دنبال زندگیشون بودن الانه میری خیابون پسر همسن بچمه دوم ابتدایی میگه دختر دختر تو بعد میگی 24 ساله ها مشکل از بالاست پسر خوب مهم اینه که تو پاک زندگی کنی و تن به این دوستی ها ندی و به همین پاک زندگی کردنت افتخار کنی و برای ازدواج هم به دنبال کسی برو که مثل خودت باشه تا بعد از زندگیتون دچار خیال پردازی نشی که زن من می تونه با کی بوده باشه و از این حرفا این فکر ها خیلی بده خیلی عصبی میکنه ادمو
اما اون چیزی که مهمه اینه که افکارت عوض بشه بعدش فشار جنسی چی بگم نمی شه دریغ کرد نمیشه پنهانش کرد یا باید خودتو خالی کنی که خودت هم بهتر میدونی از عوارضش یا اینکه تحمل که سخته و ولی چاره نیست تا وقتی که ازدواج نکردی و بعدیش ازدواج که اونم میگی موقعیت و پول و اینا .....
ولی دوستانه بهت می گم ول کن ذهنتو از این حرفا که دختر خوب نیست یا کم شده با اطمینان خاطر توکل کن به خدا اون کسی که با افکار عقیده خودت داره زندگی میکنه که کم هم نیستن تو راه سرنوشتت قرار بده و بهترین ارزو هارو باهاش به ارمغان برسونی
در ضمن اگر یه موقعاتی که اون دوستات و پسر عمه ات اومدن و در مورد دختر و دوستی هاشون گفتن شما جدی نگیر اینا برای کلاس گذاشتنه و تنها کاری هم که انجام بده کلتو تکون بده و حرفاشونو تایید کن بزار حال کنن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)