نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها
برادر ما باشی افرین که عقیده منو داری و ازش پیروی میکنی داداش عزیزم مشکل ما اینه یا مشکل شما یا هر پسری که در این سن هستش اینه که ما فقط فقط زود قضاوت می کنیم برات مثال میزنتم مثلا جوونیم و دوران مجردی 24 ساعته 5شنبه ها خیابونیم درست!ما میریم خیابون با دوستا و رفقا دورو بر ساعت 10 شب میریم می بینیم که دختر زیاده اونم دخترای فشن و اپدیت شده و بیکار .....سریع قضاوت می کنیم که که دختر خوب چه می دونم نیست یا اصلا پیدا نمی شه درسته؟
خوب این درست 5شنبه نیست برای من خیابان هم نیست حالا هر جایی باشه صحرایی ٰ فضای سبزی یا حالا هر چی ولی کدم رفیق الان بیشتر هم سن و سالای من یا تو این خطن یا میخان بران تو این خط یا تو این خط نیستن ولی به جهت کم نیاوردن مثلا ( یه جور مریضیه دیگه)‌ هی تعریف میکنن که فلان کردم بهمان کردم که بنده اصلا متنرم با بودن با چنین افرادی

اصلا اعتقادی دارم کاش دوستی باشه ولی از نوع سالم که مهاله شاید

ببین عزیزم دختر خوب زیاده اگه نبود کسی مطمئن باش با کسی ازدواج نمی کرد درسته سن ازدواج رفته بالا ولی در کل اگر نبود کسی با کسی ازدواج نمی کرد الانه هم ماشالله هر پسری که با 500تا دخترم باشه دنبال دختر پاک میگرده ما دختری که با 3 4 تا پسر بوده باشه نمی تونه با کسی ازدواج کنه حالا حالا ها چون من به شخصه با این ادم ارتباط برقرار نمی کنم حالا می خواد هر کی باشه دختر خوبی هم باشه چرا؟چون قبل ازدواج نخواستم با کسی دوست شم می خوام بعد ازدواج فکرم اروم باشه که هر لحظه این دختره که من باهاشم می تونه با کی بوده باشه خداییش فکر و خیال روح و روان ادمو از بین میبره
هر جور که زندگی کنی خدا باهات کنار میاد خوب زندگی کنی بردی اما نه اگه می خوای زیر ابی بری خدا یه جا خیرتو میگیره مطمئن باش


هیچ گاه یه دختر خوب و متین همونجوری که یه ادم برای ازدواج باهاش میمونه تن به دوستی های قبل ازدواج نمی ده جدی دارم میگم هیچوقت یه دختر پاک اونجوری نمی گرده هیچ وقت یه دختر خانواده دار تازه ساعت 10 شب نمی ره بیرون ما نیمه خالی رو می بینیم ای کاش میشد نیمه ی دیگرش رو هم دید

داداش در وحله ی اول شما من به عنوان کسی که بزرگتر از تو هستم و تو این اجتماع بودم عرض می کنم که اولا خودتو گول نزن و به حرف پسر عمه ات هم گوش نده و بیچاره نکن

پسر جماعت به 3 دلیل میره پی یه دختر:
1:برای ازدواج که بعید می دونم الانه برن
2:برای ارضای مسائل جنسی (دختر خوب تن نمی ده به این کارا اصلا این کارارو انجام نخواهد داد پسر خوب و متین هم انجام نمی ده)
3:بخاطر کلاس گذاشتن بین دوستانش که اینو همه میرن دنبالش

ما هم دوستانی داشتیم که از صبح بیدار میشدن میگفتن دختر دختر خسته کرده بودن دوره دانشجویی مارو بابا ولی الان کسی نیست بره ببینه که داره چیکار میکنه نه کاری نه زندگی بیکار دارن خیابونارو متر میکنن

اما پرسیدی که برای رفع نیاز های جنسی چیکار کنیم اخ گفتی خیلی فشار میاره به ادم منم مثل تو بودم

- برو دنبال یه کار اگه شاغلی که چه بهتر بیشتر تمرکزتو بذار رو کارت و زندگیت
-کمتر به فکر دختر و ازدواج باهاش باش ازدواج ممکنه یک ان پیش بیاد اصلا ربطی نداره که تو از کی خوشت میاد ممکنه با یه نگاه عاشق شی یا سالها عاشق نشی
-بیشتر با رفیقات سرگرم شو اس ام اس بده و برو باهاشون استخر...سینما...پارک(البته رفیقای خوب ها نه این ژیگول و از این حرفا)
-به چیز های خوب فکر کن به زندگی که بعد ها می خوای تشکیلش بدی
-اگر امکانشو داری برو به خاواده بگو که برات برن خواستگاری
-وقت خودتو بیشتر با خونوادت بگذرون و باهاشون لذت ببر
و....


امیدوارم پاره ای از ابهامات رفع شده باشه
بازم سوالی بود در خدمتم عزیز
بزرگوار بنده حالا من سوالی یا بحثی در مورد بودن یا نبودن دختر خوب نکردم یا سوالی در این مورد نداشتم ولی خوب حقایقی هست که می دونیم و منم می دونم شما هم میدونید بله دختر خوب رو نمیشه توی خیابون ‍یافت ولی خوب قربون خدا برم ..... دیدم کسی که تو این خط بوده و روابط زیادی داشته میاد بعدا با یه دختر خوب ازدواج میکنه و دختره بله رو با لبخند جواب میده و همین طوری به زندگی ادامه می دن ظاهرا هم زندگی خوبی دارن اون جور که دیده میشه....
شانسه .... بخته .... قسمته ..... خدا میدونه
بله خوب خودمو مشغول کاری میکنم ولی در اون کاری که مشغولی سر و کار داری حداقل با رابطه گر ها اونایی که رابطه دارن و میان تو محیط تعریف میکنن یا خودشونو اونجوری نشون میدن یا جلوه میدن
خجالت هم نمی کشم از اینکه میگم نیاز جنسی مثل نیاز غذا خوردن در روز واجبه
ولی خوب برای برطرف کردنش اونم در این سن چی کار میشه کرد کار زشت که گناه زیادی داره = ارضا خود که عوارض خیلی زیادی داره .....
وقتی در جامعه ما جلو جون یه جای راه حل سنگ می ندازن به جای راهنمایی کردن گمراهون میکنن ....
....
من با ازدواج هیچ مشکلی ندارم بهتره بگم از هر لحاظ آماده ام به غیر از اینکه از لحاظ مالی و خونه و شغل و موقعیت
ازدواج به نظر من قسمته اینکه بیای ‍بری خاستگاری و این ور و اون ور از یکی خوشت بیاد و بگی فقط این و این اگه قسمت نباشه نمیشه برا همین هر موقع خدا قسمتمو اون روز جلو راهم سبز کنه ( البته اون لحظه هم از خود بی خود میشی و زمان و مکان و عقل از سر آدم میره یعنی تجربه کردم برای بار اول و شایدم آخر شایدم دوباره قسمت شد دوباره عاشق شم شاید .... از خدامه )
ای کاش چشم ها از کودکی باز باشه تا به این مرحله همه چیز عادی باشه و فساد شاید کم میشد ولی نیست یعنی بعضی مواقع زندگی رو نمی شه بدلخواه خود سواخت
سرنوشت هم کلمه خوبیه ....
سرتون رو به درد نیارم
در کل خودمو نگه می دارم شاید نتونستم نگه دارم شاید رابطه ای داشته باشم شایدم نه ......