سلام پسر خوب
آفرین که اومدی مشکلتوبگی معلومه که فهمیده ای و با داشتن نیاز شدیدتونستی مقاومت کنی و راه اشتباه رو نری
ولا من تو این مسایل تجربه ندارم ولی خوب میدونم که هدف از سکس رسیدن به آرامشه.درسته؟
ولی آیا این آرامش در سکس نامشروع پیدا میشه؟نه عزیزم پیدا نمیشه
اگه فقط یه ذره ,فقط یه ذره انسانیت تو وجود یه آدم باقی مونده باشه اون آدم از سکس نامشروع به آرامش نمیرسه بلکه شدیدااااا احساس گناه و پشیمانی درش ایجاد میشه
همین همدردی مملو از آدمایی است که رابطه ی نامشروع داشتن و الان موندن با احساس گناهش چه جوری کنار بیان
دوست من نه تنها به حرف پسر عمت گوش نکن بلکه لازمه ازش دوری هم کنی چون یه کم سنت پایینه و نیاز هم داری شاید اون بتونه روت تاثیر بذاره و راه غلط رو بری
دوست من نیاز جنسی یکی از نیازههای است که بدون استثنا در وجود همه است و اگه درست ارضا بشه قشنگه در غیر اینصورت یه کار زشتوناپسنده .پس شما که شرایط ازدواج رو ندارین باید سعی کنید کنترلش کنید
واما راهکاااااااااااااربرای کنترل نفس:
1:حتما حتما حتما نماز بخون.آرامشی که نماز بهت میده وصف ناپذیره
2:از چیزهاییکه که تحریکت میکنه دوری من
3:مطلقا به این فیلمای چرت و پرت نگاه نکن
4:اگه این افکار به سراغت اومدن ذکر کن دوست من.100%میتونی به این افکار غلبه کنی
5:ورزش عالیه,فراموش نکن
6:حتما حتما حتما خودتو با یه کار مشغول کن.حتی اگه نیاز نداری یا حتی اگه کم درامده ارزششو داره چون فکرتو درگیر میکنه و میدونیکه بیکاری منشا هر گناهی
امیدوارم مفید بوده باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)