راستش داداش محمد من قبلا یه رابطه رو به مدت دوسال تجربه کردم... ولی سپیده دختریه که از صدتا فوق فوقش میتونی 10 تا مثله اونو پیدا کنی... نه نههههههه فک نکن وابستش شدم و عاشقش شدم و چشمم جز اون کسی رو نمیبینه...نهههه... ولی آدم میتونه از اخلاقش بفهمه... راستش بلده چه جوری به مرد ارزش بده... قبلا دوستیه آنچنانی نداشته...تقریبا من اولیشم که اینقد جدیه.... بلده با مرد چطوری برخورد کنه...میدونه وقتی مرد خسته اس چی بگه...در کل اصول زندگی رو میدونه...
در مورد اینه که میگین رابتت رو باهاش قطع کن... بهش گفتم و این آخرین فرصته که به دادم... میدونم چطوری مچش رو بگیرم... من هراز گاهی میرم خونشون... اگه دوباره رفتم میرم سر بخت کامپیوترش و چک میکنم... اگه یه اشتباه کوچیک کرده باشه همون جا همه چی رو تموم میکنم...فقط میخوام درس بشه...اگه نشد میخوام پیشه خودش فک نکنه بهش فرصت ندادم.... میخوام اگه بخواد رابطه قطع بشه پیشه خودش خجالت بکشه از کاراش... راستی حیفم میاد از دستش بدم....
ولی راستش اگه ارتباطمون قطع بشه خیلی عذاب میکشم یه کم زیادی روحیه ی لطیفی دارم.... کاش دیگه هرگز دنباله خیانت نباشه...دعا کنین برامون








علاقه مندی ها (Bookmarks)