با چیزای شاد خودتو سرگرم کن,یه روز خودتو ناهار مهمون کن,هرروزی که از خودت راضی بودی به خودت هدیه بده,
اگه تهران هستی محدودت رو بگو تا شاید واسه کارجایی پیدا کنیم.و اینکه حتما مرتبط با رشتت باشه?
- - - Updated - - -
تو زیادی حساسی,من این حسو میفهمم که یه عمر شونه واسه گریه بقیه باشیو وقتی خودت دلتنگی کسی کنارت نیست,چون تو همیشه اون ادم خوبه بودی و خودت از پس مشکلاتت بر میومدی!
همه فکر میکنن تو رویین تنی!نباید خسته شی و کم بیاری!اما تو یه دختری پراز احساسات,








علاقه مندی ها (Bookmarks)