سلام دوست عزیز به همدردی خوش اومدی
قبل از هرچیز تایپیکی رو ایجاد میکنین حتما یه عنوانی که مفهوم داشته باشه براش انتخاب کنین و دوم اینکه این مشکلتون رو بهتر بود تو قسمت ازدواج مطرح میکردید
آقا پسر شما قصدت از این ارتباط چی هست؟ به دنبال ازدواجی؟ اگر اینطوره باید خونواده ی خودتون هم در جریان بزارین
الان مشکل شما دقیقا چیه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)