نگاه جان ، چون تو انسانی هستی که خدا رو اول از همه در نظر می گیری ، مطمئن باش که تمام مشکلاتت حل میشه . من نمازمو می خونم اما به قول پدرم ایمانم اونقدر قوی نیست که بتونم در مقابل مشکلات دوام بیارم ، خیلی زود می شکنم ، خیلی زود گریه می کنم ، خیلی زود ناله می کنم ، نمی تونم بی احترامی رو تحمل کنم ، برای همین من مناسب اینکه کسی رو نصیحت کنم نیستم . وقتی خودت با این دید روشن به مشکلاتت نگاه می کنی ، مطمئن باش که به زودی همین مشکلات جلوی تو سرخم می کنن ! تو این ماه عزیز التماس دعا دارم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)