با سیاستهای جذبی جذبش کن.
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
با سیاستهای جذبی جذبش کن.
بی دلی در همه احوال خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد
del (شنبه 15 تیر 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 05 تیر 92)
تشکرشده 162 در 83 پست
تشکرشده 162 در 83 پست
ااااااااااااااااااااااااا ااااای خدا
بی توجهی های همسرم دیگه داره داغونم میکنه
چیکارکنم
ویرایش توسط نگاه : سه شنبه 11 تیر 92 در ساعت 09:07
تشکرشده 174 در 86 پست
سلام
شاغل هستي يا خانه دار تحصيلات خودت و همسرت چقدره؟
بچه دار شدنتون به خواسته همسرتم بود يا نه؟
ویرایش توسط khoshkhabar : سه شنبه 11 تیر 92 در ساعت 09:41
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
یه کم خودت بی محلی کن ببین چه عکس العملی نشون میده
مثلا وقتیتو خونه هست بشین کتاب بخون و دور و برش نباش
بذار کنجکاو شه
امتحان کن
- - - Updated - - -
شما باهاش چقدر صحبت میکنید یه روز که از سر کار میاد چطوری باهاش برخورد میکنی؟
تشکرشده 162 در 83 پست
من درحال حاضر خانه دارهستم اماتا2ماه پیش کارمیکردم.هردودیپلم هستیم.
ناخواسته بچه دارشدیم
- - - Updated - - -
وقتی بی محلی میکنم انگارکه ازخداشه راحت تربه کاراش میرسه واصلاهم کنجکاونمیشه .
ازسرکارکه میادمیرم استقبالش باهاش دست میدم(به زوردستشومیاره بالا تابه من دست بده)چای تازه دم وشیرخرمابراش آماده کردم رومیدم بخورکه معمولا هروقت خودش دلش بخوادمیره میخوره وباآوردن من نمی خوره بعدمیگم چه خبرخوبی درجوابم میگه هیچی ومیره تواتاق تاوقت شام که اونم زمانش وقتی که خودش بگه شام بیارسفره روبازمیکنم ومیادمیخوره وسریع برمیگرده تواتاق سفره روجمع میکنم تاوقت خواب هم هرازچندگاهی میاد چای میوه میخوره ومیره (که البته اگه منم براش بزارم که چه بهترمیشه براش همون چنددفعه رودیگه بیرون نمیاد)
تشکرشده 259 در 109 پست
همسرتون تو اتاق چیکار میکنه؟میخوابه؟
تشکرشده 162 در 83 پست
نه جلوکامپیوترمیشینه توسایتهای مربوط به خودرومیچرخه
تشکرشده 633 در 254 پست
دوست عزیز
چقدر بهش ابراز علاقه می کنید؟ عکس العملش چیه؟
برای مثال تاحالا بجای دست دادن بغلش کردید؟
نسبت به دخترتون چی؟ به اونم ابراز علاقه ای نمی کنه؟
تشکرشده 202 در 91 پست
سلام نگاه جان . عزیزم از خوندن مشکلت ناراحت شدم. امیدوارم زودتر حل شه. من متاسفانه خ نمی تونم کمکتون کنم. فقط دارم می بینم فرشته مهربان دارن پی گیری می کنن تاپیکتون رو فقط چیزهایی که به دهنم خطور می کنه که امیدوارم خطا نباشه. به هر حال من کارشناس نیستم.
ببین دوست من به زور با همسرت دست می دیو.. شما رو از اینی که هستی بدتر می کنه. اگه کم محلی کردن جواب نداده این نوع محبت هم جواب نمی ده. پس سبک محبتون رو اگاهانه تر و از موضع قدرت انجام بدین. خ وقتها ابراز محبت به این مستقیمی جواب خوبی نداره.
من حرفهای بی دل عزیز رو قبول دارم. سعی کنین تو سبک محبت کردن و در دسترس بودنش تجدید نظر کنین( حداقل اگاهیهاتون رو افزایش بدین. شخصیت شوهرتون رو واکاوی کنین. ببین این مدل ادما از چی خوششون می اد)
اینجور که مشخص بچه ناخاسته و زود ازدواج کردن و دوستان مجرد داشتن خ ایشون رو نسبت به زندگی متاهلی بی حس کرده. من نمی گم حرفم درست نمی خام تو دل شما رو هم خالی کنم ولی خب ببینین با چه ادمهایی دوست. تو چه سایتهایی میره.
اینم بگم دوست من محبت معجزه می کنه. من بسیار دیدم تو این سایت با تغییر سبک محبشون زندگیشون رو کن فیکون کردن. پس تمام تلاشتون رو بکنین اما در عین حال شخصیت خودتون رو هم مدنظر دشته باشین
دوست من متاسفم من نمی تونم کمکتون کنم. فقط می تونین مشترک سایت شین و از مدیران بخاین کمکتون کنن. امیدوارم زودتر فرشته مهربان پاسختون رو بدن. موفق باشی عزیزم( تو این وسط سعی کین به خودتونم خ برسین و سایر نیازهاتون رو هم مرتفع کنین. مدام فکر کردن به این مساله شما رو خ عصبی خاهد کرد دوست من)
راستی دوست من مشکل شما خ جدی حتما حتما به یه مشاور خوب رجوع کنین
هر قدیسی گذشته ای و هر گنهکاری آینده ای دارد.....اسکار جووون
ویرایش توسط چنار : سه شنبه 18 تیر 92 در ساعت 12:18
نگاه (سه شنبه 18 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)