باران عزیز مساله را یا خانواده مطرح کنید.
اتفاقا جواب تلفن ایشان را در حضور خانواده تان بدهید و بهشون با رفتار جرات مندانه برخورد کنید وازشون بپرسید که چه کاری می تونند با شما داشته باشند؟ بهشون بگید هر چقدر هم که افکارتون شبیه ایشون باشه دلیلی نداره ایشون به شما پیام بدهند . در ضمن افکار شما اصلا شبیه ایشون نیست اولین تفاوتش هم این هست با چنین مکالمه هایی کاملا مخالف هستید واین آخرین باری هست که جواب تماسشون را دادید وبدون بحث کردن با ایشون خداحافظی کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)