بالاخره یکی از جماعت نسوان اومد در این مورد لب کلام رو گفت و ما رو راحت کرد ، دیگه داشتم یواش یواش خودم رو آماده میکردم که یک پست در حد بیانیه سازمان ملل بزنم در مورد این عشق و علایق بند رختی!! امیدوارم که این مراجع و امثال ایشان دیگه این عواطف کاذب دخترکانه 14 ساله رو مدیریتش کنند.![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)