سلام به ammin.n ممنون از حرفهایی که زدین ... واقعا تاثیر دارد... من سعی میکنم به حرفهاتون عمل کنم ... اما یک سوال دارم ... آیا میتونم به نداشتن غذا و گرسنه خوابیدن اون بی تفاوت باشم وقتی غذا درست میکنم حتی فقط براش میبرم خیلی راضی و خوشحال هستم ... نمی دونم این خوشحالی خوبه یا بد این خوشحالی از اینه که به کسی کمک کردم گرسنه نخوابه یا از علاقه است .....
بله برادر دارم .... پدرم در قید حیاته اما ای کاش نبود ..( بخاطره دلیل ناراحتی که برام ایجاد کرده)
برادر شوهرم خود جوشه ... خودش میاره خودش میبره و همه کاراش روی اصوله اگر یک کاری توی خونه انجام بده مثل اگر یخچال پاک کنه در عرض دو ساعت کارش تمومه و بدون اینکه غر بزنه و یا حرفی بزنه کارشو انجام میده








علاقه مندی ها (Bookmarks)